هدایت به بالای صفحه

خارق | اخبار فناوری

تازه ترین خبرهای ایران و جهان در حوزه فناوری

افشای مشخصات احتمالی Realme 5 Pro در بنچمارک گیگ‌بنچ.

  • ۲۸۰
افشای مشخصات احتمالی Realme 5 Pro در بنچمارک گیگ‌بنچ.

مشخصات بیشتری از گوشی هوشمند جدید ریلمی در  وب‌سایت گیک‌بنچ فاش شده است. احتمال می‌رود این گوشی ریل می ۵ پرو باشد.

ریل می 5 در تاریخ ۲۰ اوت از راه می‌رسد. چندی قبل مشخصات اصلی مانند پردازنده اسنپدراگون ۶۶۵ و رم ۴ گیگابایتی این دستگاه در گیک‌بنج فاش شده بود. اکنون دستگاه دیگری در گیک بنچ رویت شده است که احتمال می‌رود، ریل می ۵ پرو باشد. مشخصات فاش‌شده از این گوشی، پردازنده اسنپدراگون ۷۱۰ و رم ۸ گیگابایتی آن را نشان می‌دهند. اسنپدراگون ۷۱۰ در واقع همان پردازنده قدرتمند ریل می ۳ پرو است.

شایان ذکر است، بعضی اوقات مشخصات لورفته از بنچ‌مارک‌ها صحیح نیستند و طبق شایعات قبلی، گفته شده بود ریل می ۵ پرو از پردازنده اسنپدراگون ۷۱۲ استفاده خواهد کرد. بنابراین باید تا زمان رونمایی رسمی از این محصول منتظر بمانیم و ببینیم این گوشی به چه صورت عرضه خواهد شد.

ریل می قبلا شماری از مشخصات ریل می ۵ پرو را مانند حسگر ۴۸ مگاپیکسلی IMX586 سونی و پشتیبانی ازVOOC Flash Charge 3.0 تأیید کرده بود. به هرحال سه‌شنبه آینده با رونمایی از این گوشی، باقی مشخصات به‌همراه قیمت و زمان عرضه‌ی آن مشخص خواهد شد.

 

 

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی