هدایت به بالای صفحه

خارق | اخبار فناوری

تازه ترین خبرهای ایران و جهان در حوزه فناوری

اسپیدرانرهای Doom Eternal این بازی را در کمتر از ۹۰ دقیقه تمام کردند

  • ۶۶
اسپیدرانرهای Doom Eternal این بازی را در کمتر از ۹۰ دقیقه تمام کردند

دو اسپیدرانر به نام‌های BloodThunder و CreeperHntr توانسته‌اند در کمتر از ۹۰ دقیقه، بازی Doom Eternal را تمام کنند.

مجموعه Doom را می‌توان پایه‌گذار اسپیدران در صنعت بازی‌های ویدیویی دانست و تمامی نسخه‌های این سری جذاب تابه‌امروز، توسط اسپیدرانرهای متعددی، اسپیدران شده است. مدتی است که بازی Doom Eternal روانه بازار شده است و انتظار می‌رود تا اسپیدرانرها رکوردها و دستاوردهای جالب خود از این بازی را به‌نمایش بگذارند. 

باتوجه‌به‌ جدیدترین اخبار بازی، دو اسپیدرانر به نام‌های BloodThunder و CreeperHntr هم‌اکنون توانسته‌اند رکورد جدیدی را به نام خود ثبت کنند و بازی Doom Eternal را در کمتر از یک ساعت و نیم کامل کنند. در اسپیدران این دو شخص نباید انتظار تجربه بازی روی درجه سختی نایتمر و گشت‌وگذار و کشتن دشمنان را داشته باشید، بلکه شاهد دوم‌گای هستیم که مدام در حال پرواز کردن روی پلتفرم‌های مختلف و پشت سر گذاشتن محیط‌های بازی است. 

دوم ایترنال روز جمعه عرضه شد و هم‌اکنون اسپیدرانرها در حال تلاش برای پیدا کردن راه‌های مختلفی هستند که بتوانند بازی را در کم‌ترین زمان ممکن تمام کنند. بااین‌حال دیدن این اسپیدران‌ها خالی از لطف نیست و بعضی از آن‌ها روش‌های جالبی را برای تمام کردن بازی به‌نمایش می‌گذارند.

کاربران می‌توانند دو اسپیدران‌های  BloodThunder و CreeperHntr را از یوتیوب تماشا کنند و نظرات خود را با ما در میان بگذارند.

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی