هدایت به بالای صفحه

خارق | اخبار فناوری

تازه ترین خبرهای ایران و جهان در حوزه فناوری

لورن بالفه جانشین الکساندر دسپلا برای ساخت موسیقی متن فیلم Black Widow شد

  • ۶۸
لورن بالفه جانشین الکساندر دسپلا برای ساخت موسیقی متن فیلم Black Widow شد

طبق اطلاعات جدید منتشر شده، ظاهرا لورن بالفه برای ساخت موسیقی متن فیلم Black Widow جایگزین الکساندر دسپلا شده است.

دی ماه گذشته بود که با انتشار تریلر جدیدی از فیلم Black Widow (بلک ویدو) مشخص شد که الکساندر دسپلا، آهنگساز برنده ۲ جایزه اسکار برای ساخت موسیقی متن فیلم The Grand Budapest Hotel (هتل بزرگ بوداپست) و فیلم The Shape of Water (شکل آب)، وظیفه ساخت موسیقی متن این فیلم مورد انتظار از دنیای سینمایی مارول را بر عهده دارد. حال در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، شخص دیگری وظیفه ساخت موسیقی متن فیلم بلک ویدو را بر عهده گرفته است. طبق خبری که FilmMusicReporter منتشر کرده و منبع معتبری است، لورن بالفه، آهنگساز نامزد دو جایزه امی، آهنگساز جدید فیلم Black Widow است و جانشین دسپلا در این فیلم شده است. اگرچه اطلاعاتی از دلیل جدایی دسپلا و تغییر آهنگساز فیلم بلک ویدو در دسترس نیست و شاید برخی از طرفداران مارول نیز از این خبر ناراحت شوند، اما بدون شک کارنامه بالفه نیز می‌تواند برای بسیاری هیجان‌انگیز باشد.

 

لورن بالفه پیش از این سابقه ساخت و ضبط موسیقی متن آثاری چون فیلم Mission Impossible: Fallout (مأموریت غیر ممکن: فال اوت)، سریال His Dark Materials (نیروی اهریمنی او)، انیمیشن The Lego Batman Movie (لگو فیلم بتمن) و فیلم Bad Boys For Life (پسران بد برای زندگی) را در کارنامه خود داشته است. همچنین بالفه کمک زیادی به هانس زیمر برای ساخت موسیقی متن آثار متعددی مثل فیلم The Dark Knight (شوالیه تاریکی) کرده بود. علاوه‌بر این، بالفه در دنیای بازی نیز نقش داشته که از مهمترین کارهای وی می‌توان به ساخت موسیقی متن بازی Beyond: Two Souls و بازی Assassin's Creed III اشاره کرد که برای ساخت موسیقی متن هر دو بازی نامزد دریافت جایزه بفتا شده بود.

بالفه پیش از این به رامین جوادی در ساخت موسیقی متن فیلم Iron Man نیز کمک کرده بود. بااین‌حال، اکران فیلم Black Widow تا مدت زمان نامشخصی به‌خاطر شیوع گسترده ویروس کرونا در سراسر جهان عقب افتاده است و در حال حاضر مشخص نیست که چه زمانی سرانجام این فیلم قرار است اکران شود.  در همین رابطه، با توجه به اینکه سونی پیکچرز اکران فیلم‌های بسیاری را تا سال ۲۰۲۱ عقب انداخته، بسیاری معتقد هستند که شاید در نهایت فیلم بلک ویدو نیز در سال ۲۰۲۰ به‌روی پرده‌ نرود. همچنین در نهایت شاید مارول مجبور شود تا فیلم بلک ویدو را روی سرویس استریم دیزنی پلاس منتشر کند، اما با توجه به هزینه بالای ساخت فیلم این گزینه فعلا کمی دور از انتظار است. 

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی