هدایت به بالای صفحه

خارق | اخبار فناوری

تازه ترین خبرهای ایران و جهان در حوزه فناوری

قیمت احتمالی پلی استیشن 5 خبر از کنسولی با قیمت مناسب می‌دهد

  • ۵۵
قیمت احتمالی پلی استیشن 5 خبر از کنسولی با قیمت مناسب می‌دهد

اخیرا یک خرده‌فروشی کانادایی قیمت پلی استیشن 5 را فاش کرده که در صورت واقعی بودن، شاهد محصولی با قیمت مناسب خواهیم بود. 

در چند وقت اخیر، اطلاعات خوبی از کنسول‌های نسل نهمی سونی و مایکروسافت منتشر شده است. با این حال، هنوز هیچ اطلاعی از قیمت پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس نداریم. حال در جدید‌ترین اخبار منتشر‌شده، یک خرده‌فروشی کانادایی قیمت پلی استیشن 5 را فاش کرده است که اگر واقعی باشد، این کنسول ارزان‌تر از پیش‌بینی خیلی از تحلیل‌گرها خواهد بود. بر این اساس، فروشگاه Play N Trade، قیمت PS5 را ۶۰۰ دلار کانادا اعلام کرده که تقریبا معادل ۴۰۰ دلار آمریکا است. 

این فروشگاه در حالی قیمت ۴۰۰ دلاری را برای کنسول در نظر گرفته که خیلی‌ها پیش‌بینی می‌کنند پلی‌استیشن 5 احتمالا ۵۰۰ دلار یا بالاتر قیمت خواهد داشت؛ چرا که مشخصات سخت افزاری این کنسول هم چنین قیمتی را منطقی می‌کند. البته باید این نکته را هم در نظر بگیریم که قیمت فاش‌شده توسط این خرده‌فروشی کانادایی، لزوما هم قابل اعتماد نیست؛ چرا که اولا سونی هنوز هیچ اشاره رسمی به قیمت کنسولش نکرده و بعید است که اطلاعات در این مورد را در اختیار خرده‌فروشی‌ها هم گذاشته باشد. علاوه بر این، این فروشگاه در حال حاضر پیش فروش پلی استیشن 5 را هم آغاز کرده و شاید ۴۰۰ دلار، فقط قیمت اولیه‌ای باشد تا کاربران بتوانند کنسول را از طریق Play N Trade پیش‌خرید کنند. 

 نظر شما در مورد قیمت ۴۰۰ دلاری احتمالی این کنسول چیست؟ آیا آن را منطقی و واقع‌گرایانه می‌دانید؟

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی