هدایت به بالای صفحه

خارق | اخبار فناوری

تازه ترین خبرهای ایران و جهان در حوزه فناوری

تاریخ برگزاری نمایشگاه E3 2021 تعیین شد

  • ۶۳
تاریخ برگزاری نمایشگاه E3 2021 تعیین شد

رویداد E3 سال آینده یعنی E3 2021 از تاریخ ۲۵ تا ۲۷ خرداد سال ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد.

چندی پیش بالاخره پس از هفته‌ها شایعه‌پراکنی و گمانه‌زنی بالاخره برگزارکنندگان اصلی نمایشگاه E3 اعلام کردند که باتوجه‌به همه‌گیری ویروس کرونا، رویداد E3 2020 برگزار نخواهد شد. اتحادیه‌ی سرگرمی‌های نرم‌افزاری (Entertainment Software Association/ESA) امروز پس از گذشت سه هفته از تصمیم گیری راجع به عدم برگزاری رویداد E3 2020، تاریخ برگزاری رویداد بعدی را اعلام کرد. بنابر گفته‌ی سایت GamesIndustry.biz، رویداد E3 2021 از تاریخ ۱۵ تا ۱۷ ژوئن سال ۲۰۲۱ (۲۵ تا ۲۷ خرداد ۱۴۰۰) برگزار خواهد شد و تاریخ برگزاری این رویداد با شرکای ESA به اشتراک گذاشته شده است.

 نمایشگاه E3 2020 ابتدا قرار بود از تاریخ‌ ۲۶ تا ۲۸ خرداد امسال برگزار شود اما این رویداد حتی از ابتدا مشکلاتی داشت. این فرایند با افشا شدن اطلاعات شخصی و مهمی از هزاران نفر از ژورنالیست‌های شرکت‌کرده در مراسم E3 2019 آغاز شد که موجی از عدم اعتماد را به همراه داشت و پس از آن همه چیز به تدریج با مشکل روبه‌رو شد. پس از آن سونی اعلام کرد که برای دومین سال متوالی در نمایشگاه E3 شرکت نخواهد کرد و در اقدامی عجیب شخص جف کیلی هم برای اولین‌بار اعلام کرد که در این رویداد شرکت نخواهد کرد و به‌صورت غیرمستقیم گفت ESA مسیر درستی را برای برگزاری E3 2020 دنبال نمی‌کند.

کمی بعد شرکت Iam8bit که وظیفه کارگردانی خلاق برنامه‌های E3 2020 را برعهده داشت، در حساب کاربری توییتر خود اعلام کرد که در E3 2020 حضور نخواهد یافت و با شدت گرفتن نگرانی ناشی از ویروس کرونا و انتشار شایعاتی درباره‌ی لغو این مراسم، بالاخره برگزاری رویداد E3 2020 به‌صورت رسمی لغو شد.

مشخص نیست که مراسم ای تری 2021 چگونه برگزار می‌شود و تاثیرگذاری آن در صنعت گیمینگ چگونه خواهد بود اما برای متوجه شدن پاسخ این سؤال‌ها تنها می‌توانیم منتظر بمانیم.

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی