هدایت به بالای صفحه

خارق | اخبار فناوری

تازه ترین خبرهای ایران و جهان در حوزه فناوری

به‌روزرسانی جدید برای بهبود عملکرد دوربین سری گلکسی اس 20 منتشر شد

  • ۷۳
به‌روزرسانی جدید برای بهبود عملکرد دوربین سری گلکسی اس 20 منتشر شد

سامسونگ بار دیگر به‌روزرسانی به حجم ۲۹۳ مگابایت منتشر کرده است که همراه‌با به‌روزرسانی امنیتی ماه آوریل به رفع ایرادات دوربین سری گلکسی اس ۲۰ کمک می‌کنند.

طی هفته‌های گذشته شاهد انتشار چند به‌روزرسانی با هدف بهبود عملکرد دوربین گوشی سری گلکسی اس ۲۰ بوده‌ایم. این به‌روزرسانی‌ها به‌صورت جهانی منتشر شدند و در کنار برطرف ساختن باگ‌ها و به‌همراه داشتن بسته‌های امنیتی، به رفع ایرادات دوربین پرچم‌داران سامسونگ نیز کمک می‌کردند.

حال، گزارشی منتشر شده است که سامسونگ به‌روزرسانی جدیدی منتشر کرده است که این بار نیز رفع مشکلات و باگ‌های دوربین سری گلکسی اس ۲۰ را هدف قرار می‌دهد. طی چند روز گذشته، آپدیت جدید برای کاربران تایوانی و هنگ کنگی در دسترس قرار گرفت که علاوه بر بهبود عملکرد دوربین و رفع برخی از باگ‌ها، پچ امنیتی آوریل را نیز به‌همراه داشت.

به‌روزرسانی جدید گویا برای مناطق دیگر دنیا ازجمله کره جنوبی منتشر شده است و گزارش‌ها نشان می‌دهد که کاربران کشورهای امارات متحده عربی، روسیه، آفریقای جنوبی و نپال قادر به دریافت آپدیت جدید سری گوشی سامسونگ گلکسی اس ۲۰ هستند.

باید در نظر داشت که به‌روزرسانی جدید برای مدل‌هایی از سری گلکسی اس ۲۰ منتشر شده است که از ارتباطات 4G LTE برخوردار هستند. مدل‌های سازگار با فناوری 5G نیز احتمالا طی روزهای آینده به‌روزرسانی را دریافت خواهند کرد. به‌روزرسانی جدید از شماره سریال G98xFXXU1ATCT استفاده می‌کند حرف x بیانگر مدل در اختیار کاربر از سری گلکسی اس ۲۰ است.

سری گلکسی اس ۲۰ شامل نسخه استاندارد گلکسی اس ۲۰، گلکسی اس ۲۰ پلاس و گلکسی اس ۲۰ اولترا می‌شود که هریک از آن‌ها در دو مدل 4G LTE و 5G روانه بازار شده‌اند. طبق گزارش‌ها آپدیت جدید شامل پچ امنیتی ماه آوریل است و حجمی معادل ۲۹۳ مگابایت دارد.

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی