هدایت به بالای صفحه

خارق | اخبار فناوری

تازه ترین خبرهای ایران و جهان در حوزه فناوری

تعداد بینندگان همزمان بازی Valorant در توییچ به ۱.۷ میلیون نفر رسید

  • ۸۹
تعداد بینندگان همزمان بازی Valorant در توییچ به ۱.۷ میلیون نفر رسید

بازی Valornat، شوتر جدید استودیوی Riot، با ثبت رکورد ۱.۷ میلیون بیننده همزمان، در میان بازدید کنندگان استریم‌های زنده پلتفرم Twitch به محبوبیت بالایی دست پیدا کرده است.

بازی Valorant روز گذشته رکورد بسیار چشم گیری را در بحث تعداد بازدیدکنندگان همزمان در توییچ از خود به جا گذاشته و موفق به ثبت رقم ۱.۷ میلیون بازدیدکننده‌ی استریم‌های زنده شد. نمودار تعداد بینندگان این بازی در توییچ توسط وبسایت Kotaku منتشر شده و نشان می‌دهد که تعداد بینندگان همزمان این بازی با رکورد فورتنایت برابری می‌کند.

براساس توضیحاتی که در نشست خبری استودیوی Riot ارائه شده، تنها مسابقه‌ی فینال رقابت‌های قهرمانی جهان League of Legends بالاتر از رکوردی که برای تعداد بینندگان همزمان این بازی ثبت شده قرار می‌گیرد. بازی Valorant علاوه بر این، موفق شد تا رکورد تعداد ساعات بازدید یک بازی در یک روز بعد از انتشار نسخه بتای یک بازی را نیز با ۱۲.۲ میلیون ساعت از آن خود کند. مجموع ساعات بازدید استریم‌های این بازی در توییچ نیز به ۳۴ میلیون ساعت رسیده است.

در زمان انتشار این خبر، همچنان ۱.۱ میلیون نفر به صورت همزمان درحال بازدید استریم‌های این بازی بودند.

 

 

شوتر تاکتیکی رایگان، شخصیت محور و ۵ در برابر ۵ نفر استودیوی رایت، این هفته به مرحله‌ی آزمایشی یا فاز بتای خصوصی خود وارد شده و قرار است تابستان امسال برای پی سی منتشر شود. در صورتی که به نسخه‌ی آزمایشی این بازی دسترسی ندارید، می‌توانید با مراجعه به لینک این ویدیو، یک دید کلی از کاراکترها و قابلیت‌های آن‌ها در این بازی داشته باشید. این بازی که در ظاهر حال و هوایی شبیه به بازی‌هایی مثل Overwatch دارد، قرار است مکانیسم‌های تیراندازی و گیم‌پلی عمیق‌تری را در اختیار کاربران قرار دهد. بتای خصوصی بازی Valorant از تاریخ ۱۹ فروردین ماه در اختیار بازیکنان قرار گرفته است. البته رایت گیمز تعدادی از بازدید کنندگان را به‌صورت تصادفی برای حضور در بتای خصوصی انتخاب می‌کند.

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی