هدایت به بالای صفحه

خارق | اخبار فناوری

تازه ترین خبرهای ایران و جهان در حوزه فناوری

Cyberpunk 2077 حداقل به اندازه بازی The Witcher 3 بسته الحاقی دریافت خواهد کرد

  • ۶۸
Cyberpunk 2077 حداقل به اندازه بازی The Witcher 3 بسته الحاقی دریافت خواهد کرد

طبق گفته رییس استودیو سی دی پراجکت رد، بازی Cyberpunk 2077 حداقل مانند بازی The Witcher 3 دارای بسته الحاقی خواهد بود.

طبق آخرین اخبار بازی و در جریان مصاحبه‌ای، آدام کیسینسکی، رییس استودیو سی دی پراجکت رد (CD Projekt RED) اعلام کرد که بازی سایبرپانک ۲۰۷۷ (Cyberpunk 2077) حداقل به اندازه‌ی پروژه‌ی بزرگ قبلی آن‌ها یعنی بازی The Witcher 3 بسته‌های الحاقی خواهد داشت. از آن‌جایی که برای بازی The Witcher 3 از زمان انتشار در سال ۲۰۱۵، شانزده DLC و ۲ بسته‌ی الحاقی داستانی عرضه شده است، بنابراین حتی پس از عرضه‌ی بازی Cyberpunk 2077 نیز، سی‌دی پراجکت رد روزهای شلوغی را پیش روی خود خواهد داشت. 

در مورد زمان معرفی این بسته‌های الحاقی، کیسینسکی همچنین اعلام کرد که سیاست استودیو مشابه با بازی ویچر ۳ خواهد بود. بسته‌های الحاقی این بازی سه ماه پیش از تاریخ عرضه‌ی رسمی آن‌ها (که بعدا با تاخیر مواجه شد) معرفی شدند و جزییات گسترش دهنده‌های داستانی نیز چند هفته زودتر از انتشار اعلام شدند و بنابراین باید منتظر چنین سیاستی برای سایبرپانک ۲۰۷۷ نیز باشیم. 

زمان انتشار بسته‌های الحاقی نیز در نوع خود جالب بودند. پس از عرضه‌ی The Witcher 3، به مدت دو ماه هر هفته دو بسته‌ی الحاقی رایگان برای بازی منتشر می‌شدند. این بسته‌های الحاقی شامل مراحل جدید، بخش New Game +، سلاح‌ و لباس‌های جدید می‌شدند. بسته‌های داستانی نیز همان طور که ذکر شد چند هفته پیش از انتشارشان معرفی می‌شدند و هر کدام نزدیک به ۳۰ ساعت گیم‌پلی به بازی اضافه می‌کردند. از بسته‌های گسترش دهنده‌ی این بازی به‌عنوان یکی از بهترین‌های تاریخ یاد می‌شود. 

 

 

مکس پیرز، یکی از طراحان مراحل بازی چندی پیش اعلام کرده بود که سی‌دی پراجکت رد از بازی Witcher 3 و سیاست‌های مربوط به بسته‌های الحاقی، درس‌های زیادی گرفته است: 

ما از آن [ویچر ۳] چیز‌های زیادی آموخته‌ایم که یکی از آن‌ها مربوط به استراتژی خود درباره‌ی نحوه‌ی ارائه‌ی بسته‌های الحاقی Cyberpunk 2077 می‌شود. ما از آموخته‌های خود از ویچر ۳ در این بازی استفاده خواهیم کرد.

ویچر ۳ با هر آپدیت در زمینه‌هایی مانند UI بهبود چشم‌گیری داشت و تجربه‌ی کاربران از آن بازی بسیار بهتر می‌شد. 

سی‌دی پراجکت رد همچنین قبلا اعلام کرده است که بخش چند نفره‌ی Cyberpunk 2077 تا قبل از سال ۲۰۲۲ منتشر نخواهد شد. در گزارش هیئت مدیره‌ی این استودیو که روز چهارشنبه منتشر شد، کیسینسکی بیان کرد که باوجود تغییر نحوه‌ی کار در استودیو و دورکار شدن اعضا در سه هفته‌ی گذشته، هیچ خلل خاصی در توسعه‌ی بازی ایجاد نشده و او همچنان مطمئن است که بازی سر زمان اعلام شده عرضه خواهد شد. 

از اواسط ماه مارس ما از خانه مشغول توسعه‌ی بازی‌های خود بوده‌ و از تداوم عملکرد خود اطمینان حاصل کرده‌ایم. اهداف ما تغییری نکرده است، ما همچنان تلاش می‌کنیم تا بازی را در ماه شهریور عرضه کنیم. ما با انگیزه عمل می‌کنیم و ابزار‌های لازم را برای رسیدن به هدف خود در اختیار داریم. ما همچنین معتقدیم که استراتژی دیرینه ما برای جلوگیری از بدهی و انباشت ذخایر نقدی ، ما را به خوبی آماده می‌کند تا هر مشکلی را که در این مواقع دشوار وجود دارد، برطرف سازیم.

بازی سایبرپانک 2077 برای عرضه در تاریخ ۱۷ سپتامبر ۲۰۲۰ (۲۷ شهریور ۱۳۹۹) برنامه‌ریزی شده است. 

نظر شما در مورد انتشار بسته‌های الحاقی زیاد برای بازی Cyberpunk 2077 چیست؟ با توجه به سیاست‌های سی دی پراجکت رد در مورد بسته‌های الحاقی ویچر 3، به محتوای پس از انتشار بازی جدید آن‌ها خوشبین هستید؟ لطفا نظرات خود را با ما و سایر کاربران در میان بگذارید. 

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی