هدایت به بالای صفحه

خارق | اخبار فناوری

تازه ترین خبرهای ایران و جهان در حوزه فناوری

کنترلر پلی استیشن 4 با طرح Red Dead Redemption 2 با طراحی فوق‌العاده‌ای معرفی شد

  • ۸۳
کنترلر پلی استیشن 4 با طرح Red Dead Redemption 2 با طراحی فوق‌العاده‌ای معرفی شد

وبسایت Undeadgaming از کنترل ویژه‌ی و دست‌ساز دوال‌شاک ۴ خود با نام Red Dead Redemption 2 Bullet Edition رونمایی کرد.

اگر اساساً زمانی برای جدی گرفتن علایق گیمینگ شما وجود داشته باشد، الان زمان عملی کردن آن است. غرق شدن در دنیای بازی‌های ویدیویی حتی برای چند ساعت هم که شده، شاید یکی از بهترین کارهایی باشد که می‌توانید برای رها شدن از مشغله‌های ذهنی و چالش‌های زندگی تجربه کنید. اما نسخه‌های ویژه‌ی کنترلرهای پلی استیشن 4 همواره به عنوان یکی از راه‌های به نمایش گذاشتن علاقه‌ی خاص شما به یک مجموعه یا یک عنوان خاص مطرح بوده است. جدیدترین مورد از این مجموعه، کنترلر ویژه‌ی بازی Red Dead Redemption 2 با نام Bullet Edition است که با نگاه کردن به ظاهر آن حتماً اذعان خواهید کرد که با یکی از جذاب‌ترین نسخه‌هایی که از کنترلرهای پلی استیشن 4 ساخته شده سروکار داریم. این دسته‌، به طور ویژه برای طرفداران بازی اکشن و ماجراجویی راک‌استار گیمز که در سال ۲۰۱۸ توسعه داده شده، طراحی شده و از مشخصه‌های کاراکتر یاغی و هنجارشکن آرتور مورگان، از اعضای گروه Van der Linde پیروی می‌کند.

در طراحی دست ساز، انحصاری و منحصر به فرد این کنترلر از ویژگی‌های ظاهری مجموعه Red Dead Redemption 2 الهام گرفته شده و با رنگ‌بندی قرمز و مشکی چشم‌نواز و برجسته‌ی خود، ترکیب رنگ همیشگی کاور بازی‌های این مجموعه را یادآوری می‌کند. در لابه لای پوشش سرخ‌رنگی که در نمای ظاهری این دسته توجهات را به سمت خود جلب می‌کند، سایه‌های شفاف و مشکی رنگ آن به زیبایی طرحی از شخصیت‌های بازی را در نمای مقابل دسته به تصویر کشیده سایر قسمت‌های این نسخه از DualShock V2 را دربر گرفته است.

اما مهم‌ترین ویژگی ظاهری این کنترلر، استیک‌ها و کلیدهای اصلی دسته است که به شکل قسمت انتهایی پوکه‌ی فشنگ‌های طلایی رنگ طراحی شده و موجب می‌شود زمانی که کنترل کاراکتر آرتور را در دست می‌گیرد، حقیقتاً تصور کنید که بخشی از تجربه اکشن و وسترن این بازی بی‌نظیر را در دستان خود احساس می‌کنید. البته باتوجه به جزئیات ظریفی که در طراحی این قسمت‌ها به کار برده شد، ممکن است که با گذشت زمان و فرسودگی سطح کلیدها و استیک‌های این کنترلر، مشکل لغزندگی و عدم تسلط کامل بر دسته نیز ایجاد شود. ضمن این که ممکن است پوسته‌ی درخشان و طلایی رنگ گلوله‌های مگنوم 338 Lapua بعد از مدتی ظاهر زیبای خود را از دست بدهد اما امیدواریم که کیفیت ساخت این محصول به همان شکلی که در تصاویر آن به نظر می‌رسد بالا و قابل اطمینان باشد.

در کنار دسته پلی استیشن 4 بازی Red Dead Redemption 2 یک پایه نگه‌دارنده نیز عرضه می‌شود تا به کمک آن کنترلر خود را به زیبایی به نمایش بگذارید. روی این استند، با فونت درشت و خاص این بازی، عبارت Red Dead Redemption 2 حک شده و ماهیت این دسته ویژه را به وضوح نشان می‌دهد. اما فارغ از تمامی جذابیت‌های ظاهری این محصول، می‌دانیم که این محصولات همواره با قیمت‌های بالایی عرضه می‌شوند. این نسخه ویژه از کنترلرهای دست ساز پلی استیشن 4 چیزی در حدود ۹۰ تا ۱۶۰ دلار هزینه را برای شما در پی خواهد داشت. شما می‌توانید با مراجعه به لینک سایت عرضه کننده این محصول، به سایر طراحی‌های زیبای آن‌ها برای بازی‌های مختلف این کنسول نیز نگاهی داشته باشید.

بازی Red Dead Redemption 2 در سال ۲۰۱۸ عرضه شد و از آن زمان تا کنون، تغییرات و بهبودهای زیادی را در ساختار خود دیده است. مدیر اجرایی راک استار، جنیفر کولبی (Jennifer Kolbe) در خصوص این بازی می‌گوید:

ما به منظور کاهش نیاز به اضافه کاری، تصمیمات آگاهانه‌ای را برای بهبود رویکرد خود در توسعه بازی‌ها به کار گرفته‌ایم. ما می‌دانیم هنوز کارهای زیادی در این زمینه باقی مانده که باید با ادامه‌ی اقدامات خود، پیش‌بینی دقیق‌تری را از زمان تکمیل برنامه ریزی خود برای بازی‌ها و DLCها ارائه کنیم. با این حال، روند کاری ما نباید مانع ارائه‌ی محتوای بلندپروازانه و پیچیده‌ای شود که مشخصه‌ی اصلی بازی‌های ما را شکل می‌دهند.

در خبرهایی که از مصاحبه‌ی کارکنان راک‌استار در رسانه‌ها مطرح شده بود، به حجم کاری بالای ۱۰۰ ساعت در هفته برای رساندن بازی Red Dead Redemption 2 به زمان از پیش تعیین شده برای عرضه‌ی آن اشاره می‌شد. افرادی که هنوز دنیای بازی Red Dead Redemption 2 را تجربه نکرده‌اند، می‌توانند هم‌اکنون این بازی را برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی از آمازون سفارش دهند.

 

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی