هدایت به بالای صفحه

خارق | اخبار فناوری

تازه ترین خبرهای ایران و جهان در حوزه فناوری

بازی Gris فروش یک میلیون نسخه را رد کرد

  • ۷۵
بازی Gris فروش یک میلیون نسخه را رد کرد

استودیوی سازنده‌ی بازی Gris ازطریق اکانت توییتر اعلام کرد که این بازی تاکنون بیشتر ۱ میلیون نسخه فروش داشته است.

استودیوی بازی‌سازی مستقل نومادا (Nomada Studio) در حساب کاربری رسمی‌شان در توییتر اعلام کردند که بازی Gris توانسته از زمان انتشار، تاکنون یک میلیون نسخه فروش داشته باشد. آن‌ها در این توییت از سازنده‌ها، خانواده‌هایشان و ناشر این بازی یعنی دیوالور دیجیتال (Devolver Digital) که کمک کردند این بازی به سرانجام برسد، تشکر کردند.

ما به‌شدت هیجان‌زده‌ایم که اعلام کنیم گریس تاکنون بیشتر از ۱ میلیون نسخه فروش داشته... دیوانه‌کننده است! با تشکر از تیم‌مان، خانواده‌های‌مان، دیوالور دیجیتال و همه‌ی شما که باعث شدید ساخت این بازی ممکن شود.

براساس یکی از توییت‌های گذشته از این استودیو، بازی گریس از زمان عرضه‌اش توانسته در زمینه‌ی فروش بسیار موفق ظاهر شود:

گریس تنها به مدت یک هفته است که عرضه شده و ما به‌شدت از بازخوردهای دریافت شده شگفت‌زده هستیم و خوشحالیم که اعلام کنیم بازی از حالا به سوددهی رسیده است. از همه‌ی شما بابت حمایت‌های‌تان تشکر می‌کنیم.

چند ماه پیش بود که این استودیو، رسیدن این بازی به سقف فروش ۳۰۰ هزار نسخه را اعلام کرد؛ اتفاقی که به مناسبتش آن‌ها یک آپدیت رایگان منتشر کردند. نومادا استودیو اعلام کرد که این آپدیت قرار است شامل موسیقی‌ها و طراحی‌های استفاده نشده درون بازی باشد و این محتوا ازطریق منوی بازی در دسترس قرار می‌گیرد.

یک سال پیش بود که اکانت رسمی توییتر بازی Rainbow Six: Siege هم اولین سالگرد عرضه‌ی این بازی را گرامی داشت و بابت کسب جایزه در مراسم The Game Awards به نومادا استودیو تبریک گفت. بازی گریس موفق شده بود در گیم اواردز جایزه‌ی Games for Impact  یا بازی‌های تأثیرگذار را به خود اختصاص دهد. اکانت توییتر رینبو سیکس همچنین اعلام کرد که بازیکنان می‌توانند یک پوسته‌ی اسلحه‌ی رایگان که طرح آن با الهام از بازی Gris طراحی شده را نیز دریافت کنند.

این بازی در اصل ابتدا برای پی سی عرضه شد و سپس مدتی بعد با تغییرات مختلف و پیشرفت‌هایی در برخی زمینه‌ها روی پلی‌استیشن 4 هم منتشر شد. پس از مدتی نسخه‌ی نینتندو سویچ آن هم ساخته شد و در قالب یک باندل برای این کنسول در دسترس قرار گرفت. شما می‌توانید بررسی این بازی را در زومجی مطالعه کنید.

داستان این بازی درباره‌ی دختری به نام گریس است که در کف دست مجسمه‌ای بزرگ از یک زن که درحال فرو ریختن است، بیدار می‌شود. او می‌خواهد آواز بخواند اما با فرو ریختن دست مجسمه، او هم به پایین سقوط می‌کند و روی زمینی بدون رنگ فرود می‌آید. او حالا باید در دنیای بازی، به‌دنبال قطعه‌هایی از نور بگردد تا با کمک آن‌ها قابلیت‌های جدید به دست آورد و از موانع بگذرد تا به خواسته‌های خود برسد. این بازی هم‌اکنون روی پی سی، پلی‌ استیشن 4، نینتندو سویچ و iOS در دسترس است.

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی