هدایت به بالای صفحه

خارق | اخبار فناوری

تازه ترین خبرهای ایران و جهان در حوزه فناوری

تصاویر هنری جدیدی از بازی انحصاری WiLD پلی استیشن منتشر شد

  • ۹۴
تصاویر هنری جدیدی از بازی انحصاری WiLD پلی استیشن منتشر شد

همچنان کسی نمی‌داند که بازی WiLD درنهایت چه زمانی عرضه خواهد شد. ولی باتوجه‌به چند نشانه به نظر می‌رسد که مراحل ساخت آن همچنان برخلاف تصور برخی افراد در حال طی شدن است.

مایکل انسل ۴۸ساله از سال ۱۹۹۰ میلادی به خاطر ساخت و عرضه‌ی بازی‌هایی مثل Brain Blasters/The Teller و Pick 'n Pile شناخته شد و طی سال‌های اخیر هم در پروسه‌ی آفرینش بازی‌های گوناگون مجموعه‌های Rayman و Tonic Trouble به‌شدت تأثیرگذار بود. اما تاریخ او را بیشتر به خاطر نویسندگی، کارگردانی و طراحی بازی Beyond Good & Evil، محصول سال ۲۰۰۳ میلادی به یاد می‌آورد؛ اثری که هم‌اکنون چند سال از آغاز پروسه‌ی ساخت دنباله‌ی آن به اسم بازی Beyond Good and Evil 2 توسط خود مایکل انسل و یوبیسافت می‌گذرد و تعداد قابل توجهی از گیمرهای قدیمی انتظار بازگشتش را می‌کشند. اما هرچه‌قدر که خبر کلید خوردن جدی پروژه‌ی خلق بازی Beyond Good and Evil 2 عده‌ای را خوشحال کرد، افراد علاقه‌مند شده به بازی عجیب و خاص WiLD را نگران کرد. چون مایکل انسل یکی از اعضای کلیدی تیم طراحی WiLD هم به شمار می‌رود و به خاطر Beyond Good and Evil 2 فرصت کمتری برای تمرکز روی جلو بردن کارهای خود برای ساخت آن دارد.

بازی مرموز WiLD در نمایشگاه گیمزکام سال ۲۰۱۴ میلادی به‌عنوان یک محصول انحصاری پلی استیشن 4 معرفی شد و اکنون مدت‌ها است که در سکوت خبری کامل به سر می‌برد؛ تا جایی که عده‌ای بازی را کنسل‌ شده فرض کردند و باور داشتند که WiLD هرگز ساخته و عرضه نمی‌شود. اما ظاهرا باید بپذیریم که پس از The Last Guardian و Dreams، بازی WiLD از Wild Sheep Studio سومین انحصاری بزرگ، خاص و مورد انتظار سونی در چندین و چند سال اخیر خواهد بود که چندین و چند سال پس از معرفی بالاخره به دست مخاطب‌ها می‌رسد. چون استودیوی سازنده‌ی اثر به‌تازگی وب‌سایت رسمی خود را به روز ساخت و پنج تصویر هنری جدید از محصول مورد بحث را به اشتراک گذاشت.

 

 

طی سه سال گذشته تنها اخبار مهم منتشر شده از WiLD به ایجاد فهرست‌های پیشنهاد شغل توسط Wild Sheep Studio و تمدید شدن نام تجاری آن توسط برند پلی‌ استیشن در مارس ۲۰۱۹ میلادی محدود شده بودند. جالب‌تر آن که ذات توانایی‌های گره‌خورده به شغل‌های پیشنهاد شده به افراد متقاضی نشان می‌دادند استودیو احتمالا تا به پایان رساندن پروسه‌ی ساخت بازی WiLD فاصله‌ی بسیار بلندی ندارد. اصلا شاید هم درنهایت همان‌گونه که The Last Guardian برای پلی‌ استیشن 3 معرفی شد و درنهایت سال‌ها پس از نخستین رونمایی تنها روی PS4 به دست طرفدارها رسید، بازی WiLD هم از پلی‌استیشن 4 خداحافظی کند و تبدیل به یکی از بازی‌های ویدیویی انحصاری زمان عرضه‌ی کنسول پلی استیشن 5 شود. البته که برای رسیدن به نتایج دقیق‌تر درباره‌ی وضعیت محصول نام‌برده باید تا انتشار خبر رسمی از سوی استودیو یا سونی صبر کرد.

بازی انحصاری WiLD در جهانی سرسبز و غنی جریان دارد که در آن بازیکن باید ذره‌ذره‌ی زیست‌بوم قرارگرفته پیرامون خود را بشناسد؛ سرزمینی پر رمز و راز و دائما در حال تغییر که یکی از کارهای گیمر کشف حقایق دفن‌ شده درون قسمت‌های گوناگونش است. ساعات روز، وضعیت آب‌وهوا و تغییرات فصلی همه به شکل مفصل در بازی دیده می‌شوند و در فرمی پویا تجربه‌ی گیمر را همیشه دچار تغییر می‌کنند.

 

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی