هدایت به بالای صفحه

خارق | اخبار فناوری

تازه ترین خبرهای ایران و جهان در حوزه فناوری

تعداد بازیکنان COD: Modern Warfare در ماه مارس به ۶۲.۷ میلیون نفر رسید

  • ۸۲
تعداد بازیکنان COD: Modern Warfare در ماه مارس به ۶۲.۷ میلیون نفر رسید

به لطف بخش Warzone، تعداد بازیکنان بازی Call of Duty: Modern Warfare در ماه مارس به رقم خیره کننده‌ی ۶۲.۷ میلیون نفر رسید.

قطعا این موضوع که بازی رایگان، چندنفره و بتل رویال Call of Duty Warzone توانسته است تا به موفقیتی تمام و کمال برای شرکت اکتیویژن (Activition) تبدیل شود، کسی را شگفت‌زده نکرده است. هر چه نباشد سبک بتل رویال در این روز‌ها بسیار محبوب است و از طرفی این بازی نام پرآوازه‌ی سری Call of Duty را یدک می‌کشد و این دو موضوع در کنار گیمپلی واقع سرگرم‌کننده‌ی این بازی کافی بودند تا بازیکنان زیادی وارد این بازی شوند؛ به طوری که تنها در ده روز نخست عرضه‌ی این بازی، تعداد کاربران آن از مرز ۳۰ میلیون نفر و تا تاریخ دهم ماه آپریل از ۵۰ میلیون بازیکنت گذشت که این ارقام بسیار تحسین برانگیز هستند. البته نباید فراموش کرد که گسترش ویروس کرونا و خانه‌نشین شدن بسیاری از افراد، در موفقیت این بازی بی‌تاثیر نبوده است. 

حال طبق آخرین اخبار بازی، اعلام شده است که تعداد بازیکنان فعال بازی Call of Duty: Modern Warfare به لطف بخش Warzone در ماه مارس با رشدی ۱۵۹ درصدی نسبت به ماه قبل، از مرز ۶۲.۷ میلیون نفر عبور کرده است. با این‌که بخش Warzone به‌صورت مستقل و بدون نیاز به بازی مدرن وارفر نیز قابل بازی است، اما این بخش از طریق منو‌های این بازی نیز در دسترس است همچنین هر دو بازی از پیشرفت Battle Pass یکسان بهره می‌برند و بازیکنان Warzone گاهی اوقات می‌توانستند بخش چندنفره‌ی Modern Warfare را به‌صورت رایگان تجربه کنند. همه‌ی این موارد دست به دست هم دادند تا در نهایت تعداد بازیکنان فعال این بازی رشدی خیره کننده داشته باشد. این نکته نیز شایان ذکر است که پیشنهاد‌های اکتیویژن برای بازیکنان نسخه‌های مختلف Call of Duty به همین جا ختم نمی‌شود، به عنوان مثال طرفداران می‌توانند با خرید نسخه‌ی ریمستر بازی Call of Duty: Modern Warfare 2، چندین آیتم تزئینی را در بازی Warzone به رایگان دریافت کنند. 

 

 

باید منتظر ماند و دید که این بازی در دراز مدت چگونه می‌تواند عمل کند و آیا Warzone موفقیتی زودگذر است یا آمده است تا در رقابت بازی‌های بتل رویال ماندگار شود. تا به اینجا، استودیو Infinity Ward کار شگفت‌انگیزی را با پشتیبانی و اضافه کردن محتوای مختلف به این بازی انجام داده است. همچنین چندی پیش اعلام شد که حساب کاربری ۷۰ هزار نفر از متقلبان در این بازی و نسخه‌ی Modern Warfare مسدود شده‌اند. 

نظر شما در مورد بخش Warzone چیست؟ آیا آن را تجربه کرده‌اید و از طرفداران آن به شمار می‌آیید؟ چه تغییراتی را علاقه دارید تا در بازی مشاهده کنید؟ نظرات خود را با ما و سایر کاربران در میان بگذارید. 

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی