هدایت به بالای صفحه

خارق | اخبار فناوری

تازه ترین خبرهای ایران و جهان در حوزه فناوری

قسمت جدید برنامه Stadia Connect به‌زودی برگزار می‌شود

  • ۹۳
قسمت جدید برنامه Stadia Connect به‌زودی برگزار می‌شود

بالاخره پس از مدت‌ها سکوت، گوگل اعلام کرد که اولین قسمت از برنامه Stadia Connect سال ۲۰۲۰ میلادی، سه روز آینده یعنی در تاریخ ۹ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

بیش از یک سال از زمانی‌که فیل هریسون، نایب رئیس شرکت گوگل، در رویداد GDC خبر از ورود این غول تکنولوژی به صنعت بازی‌های ویدیویی را داد، می‌گذرد. گوگل با معرفی سرویس Stadia و با تکیه بر استریم کردن بازی‌ها، به فکر پشت سر گذاشتن سونی و مایکروسافت و تغییر شیوه در تجربه بازی کردن بود.

گوگل نیز از همان ابتدا همانند سایر شرکت‌‌ها، برای معرفی برنامه‌های آینده خود در زمینه گیمینگ، استریم مخصوصی تحت عنوان Stadia Coonect را برپا کرد. اگر زومجی را دنبال کرده باشید، احتمالا اطلاع دارید که آخرین قسمت این برنامه در تاریخ ۲۸ مرداد پیش از شروع مراسم افتتاحیه گیمزکام ۲۰۱۹، پخش شد.

حال اما در جدیدترین اخبار بازی،‌ به‌نظر می‌رسد بالاخره گوگل و تیم استیدیا آماده برگزاری یک قسمت جدید از استیدیا کانکت هستند تا پس از مدت‌ها سکوت، درخصوص برنامه‌‌های آینده خود اطلاعاتی به علاقه‌مندان ارایه دهند. حساب رسمی توییتر گوگل استیدیا روز گذشته اعلام کرد که اولین قسمت استریم زنده استیدیا کانکت در سال ۲۰۲۰ میلادی به زودی در تاریخ سه‌شنبه ۹ اردبیهشت (۲۸ آپریل) از ساعت ۸:۳۰ شب برگزار می‌شود. باتوجه به اطلاعات منتشر شده، در این قسمت یکی از اعضای تیم استیدیا درخصوص برنامه‌های آینده این سرویس و همچنین بازی‌های جدید آن جزییاتی ارایه می‌دهد. در ادامه شما را به تماشای تیزر کوتاه از قسمت پیش‌رو دعوت می‌کنم.

حدود ۹ ماه از آخرین برنامه زنده استیدیا کانکت می‌گذرد و در این مدت مسائل و مشکلات فراوانی ازجمله چالش در جذب بازی‌سازهای مستقل و همچنین نبود آثار بزرگ و شایسته، گریبان‌گیر گوگل و سرویس استیدیا شده است.

اگر تابه امروز از سرویس گیمینگ استیدیا استفاده کرده‌اید، لطفا نظرات خود را با ما نیز به اشتراک بگذارید.

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی