هدایت به بالای صفحه

خارق | اخبار فناوری

تازه ترین خبرهای ایران و جهان در حوزه فناوری

نسخه اندروید LastPass اطلاعات شخصی کاربران را جمع‌آوری می‌کند

  • ۴۹
نسخه اندروید LastPass اطلاعات شخصی کاربران را جمع‌آوری می‌کند

براساس تحقیقات سازمان Exodus، نرم‌افزار مدیریت رمز عبور LastPass دارای هفت ردیاب است که به اطلاعات شخصی کاربران دسترسی دارند.

به گزارش جی‌اس‌ام‌آرنا و طبق تحقیقات سازمان Exodus که در کشور آلمان واقع شده است، نسخه اندروید اپلیکیشن مدیریت رمز عبور LastPass اطلاعات کاربران را جمع‌آوری می‌کند. این اطلاعات باعث بهبود عملکرد هفت ردیاب داخلی این اپلیکیشن می‌شود.

کاربران LastPass می‌توانند به راحتی این ردیاب‌ها را غیرفعال کنند؛ اما نرم‌افزارهای داخلی اپلیکیشن این توانایی را دارند که برای کاربران مشکل امنیتی ایجاد کنند. ردیاب‌های LastPass می‌توانند اطلاعات کاربران را جمع‌آوری کنند؛ از جمله دستگاهی که از آن استفاده می‌کنند، اپراتور موبایل، نوع اشتراک LastPass و آی‌دی تبلیغاتی گوگل.

چهار ردیاب LastPass به گوگل آنالیتیکز و گزارش خرابی اختصاص دارند و اطلاعات را به AppsFlyer،اMixPanle و Segment ارسال می‌کنند تا تبلیغات بهتری به کاربران نشان بدهند.

سخنگوی LastPass اعلام کرده  است که تمام این ردیاب‌ها تجربه کاربری بهتری برای کاربران فراهم می‌کنند و به اطلاعات حساس کاربران دسترسی ندارند. برای غیرفعال ‌کردن این ردیاب‌ها به منوی Privacy در تلفن همراه اندرویدی خود مراجعه کنید.

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی