هدایت به بالای صفحه

خارق | اخبار فناوری

تازه ترین خبرهای ایران و جهان در حوزه فناوری

کارگردان فیلم The Division تغییر پیدا کرد

  • ۶۱
کارگردان فیلم The Division تغییر پیدا کرد

فیلم The Division حالا قرار است با کارگردان جدید راهش را ادامه دهد و نتفلیکس و یوبیسافت جدی‌تر از گذشته ساخت این فیلم را جلو خواهند برد.

تابستان گذشته بود که مشخص شد نتفلیکس حق پخش فیلم The Division (دیویژن) را خریداری کرده است، اما از آن زمان اخبار بیشتری در رابطه با این فیلم منتشر نشد. حال کارگردان این فیلم که اقتباسی از مجموعه بازی محبوب یوبیسافت است، تغییر کرده است. طبق خبری که ددلاین منتشر کرده، راوسون مارشال تربر، کارگردان فیلم‌هایی همچون فیلم DodgeBall، فیلم We're the Millers، فیلم Central Intelligence و فیلم Skyscraper، وظیفه کارگردانی فیلم The Division را نیز بر عهده گرفته است.

پیش از این دیوید لیچ، کارگردان فیلم‌هایی چون فیلم Deadpool 2، فیلم Atomic Blonde و فیلم Fast and Furious Presents: Hobbs and Shaw، قرار بود وظیفه کارگردانی فیلم دیویژن را بر عهده داشته باشد که به علت تداخل این پروژه با فیلم Bullet Train، او مجبور شد تا فیلم The Division را کنار بگذارد. بااین‌حال، لیچ همچنان به‌عنوان تهیه‌کننده در این فیلم اکشن حضور خواهد داشت. مارشال تربر اخیرا با نتفلیکس در فیلم Red Notice با بازی دواین جانسون، رایان رینولدز و گل گدوت نیز همکاری کرده است.

همچنین جسیکا چستین و جیک جیلنهال همچنان قرار است در فیلم The Division به ایفای نقش بپردازند. علاوه‌براین، راف جادکینز، نویسنده سریال The Wheel of Time، سریال Agents of S.H.I.E.L.D و آخرین نسخه از فیلمنامه فیلم Uncharted، وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم دیویژن را بر عهده دارد. تاکنون ۲۰ میلیون نسخه از بازی The Division به فروش رفته است و در طول سال ۲۰۱۹ شاهد انتشار بازی The Division 2 بودیم که مانند قسمت اول، اتفاقات آن در یک دنیای آخر الزمانی، اما متفاوت جریان داشت. 

اتفاقات فیلم The Division قرار است در نیویورک آینده و آخر الزمانی جریان داشته باشد که یک ویروس کشنده باعث نابودی تمدن بشریت شده است. این فیلم داستان گروهی را روایت خواهد کرد که اعضایش تلاش می‌کنند تا آنچه را که از جامعه و تمدن باقی مانده است، نجات بدهند.

 

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی