هدایت به بالای صفحه

خارق | اخبار فناوری

تازه ترین خبرهای ایران و جهان در حوزه فناوری

وان پلاس ۹ هشتم مارس معرفی می‌شود

  • ۴۰
وان پلاس ۹ هشتم مارس معرفی می‌شود

به‌احتمال بالا ، وان پلاس هشتم مارس گوشی وان پلاس ۹‌ را معرفی خواهد کرد. طبق شایعات، این گوشی مدل لایت و پرو هم خواهد داشت.

به‌گزارش جی اس ام ارنا، وان پلاس در وب‌سایتش اعلام کرد که هشتم مارس رویدادی برگزار خواهد کرد . به‌احتمال بالا در این رویداد، گوشی وان پلاس ۹ معرفی خواهد شد. وان پلاس در تیزر منتشرشده از این گوشی، تصویری از زمین را قرار داده و روی آن عبارت «چیزی جدید در افق» را نوشته است.

پیش‌از‌این، تصاویری از گوشی وان پلاس ۹ ای یا لایت منتشر شده بود. این گوشی به صفحه‌نمایش ۶٫۵ اینچی با وضوح تصویر Full HD+ و نرخ نوسازی ۹۰ هرتز و تراشه‌ی اسنپدراگون ۶۹۰ و دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی مجهز است. مدل پایه وان پلاس ۹ نیز از صفحه‌نمایشی با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۸۸ و دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی بهره می‌برد.

برای وان پلاس ۹ پرو نیز صفحه‌نمایش ۶٫۷۸ اینچی خمیده با کیفیت QHD+ و نرخ نوسازی ۱۲۰ و قابلیت LTPO و تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۸۸ و باتری ۴،۵۰۰ میلی‌آمپر‌ساعتی در نظر گرفته شده است. وان پلاس ۹ پرو با شارژر ۶۵ وات راهی بازار می‌شود و از شارژر بی‌سیم ۴۵ وات هم پشتیبانی می‌کند. تاکنون، مشخص شده است دوربین‌های این گوشی از حسگرهای واید، اولتراواید، ماکرو و تشخیص عمق برخوردار خواهند بود. طبق شایعات، دوربین اصلی وان پلاس ۹ پرو حسگر ۴۸ مگاپیکسلی و دوربین سلفی آن حسگر ۱۶ مگاپیکسلی دارد.

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی