هدایت به بالای صفحه

خارق | اخبار فناوری

تازه ترین خبرهای ایران و جهان در حوزه فناوری

۳ فروردین‌ ماه ، تاریخ معرفی پوکو اف ۳ و پوکو ایکس ۳ پرو خواهد بود.

  • ۸۳
۳ فروردین‌ ماه ، تاریخ معرفی پوکو اف ۳ و پوکو ایکس ۳ پرو خواهد بود.

طبق شایعات، پوکو ایکس ۳ پرو با قیمت کمتر از ۲۹۰ دلار راهی خواهد شد. این گوشی صفحه‌نمایشی با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و باتری ۵۲۰۰ میلی‌آمپر ساعتی خواهد داشت.

پوکو از هفته گذشته اشاره به عرضه پوکو ایکس ۳ را شروع کرد و در کنار این موضوع، شایعات به عرضه گوشی دیگری به نام پوکو اف ۳ اشاره دارند که احتمالا مدل ریبرندشده‌ی ردمی کی ۴۰ است.

امروز حساب کاربری جهانی پوکو در توییتر، به تاریخ رونمایی از این گوشی‌ها اشاره کرد. بر اساس این توییت، پوکو اف ۳ و پوکو ایکس ۳ در تاریخ ۳ فروردین‌ماه معرفی خواهند شد. این رویداد به‌صورت آنلاین در ساعت ۱۵:۳۰ دقیقه به ‌وقت ‌تهران برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند در یوتیوب آن را تماشا کنند.

در خبری دیگر، شعبه هند پوکو  رویدادی در تاریخ ۱۰ فروردین‌ماه برگزار خواهد کرد که به گزارش جی‌اس‌ام‌آرنا، احتمال عرضه پوکو ایکس ۳ پرو در این کشور را زیاد می‌کند. طبق شایعات، پوکو اف ۳ کمی بعد از عرضه ایکس ۳ پرو و با نام می ۱۱ ایکس در هند راهی بازار خواهد شد.

گفته ها به این موضوع اشاره دارند که پوکو ایکس ۳ پرو احتمالا با تراشه اسنپدراگون ۸۶۰ راهی بازار می‌شود همچنین گفته می‌شود این تراشه بین اسنپدراگون ۸۵۵ و اسنپدراگون ۸۶۵ قرار خواهد گرفت با توجه به شایعات قبلی، تنها از شبکه 4G پشتیبانی می‌کند.

به احتمال زیاد پوکو ایکس ۳ در دو مدل راهی بازار شود. یک مدل ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی دارد و مدل دیگر از ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی استفاده می‌کند.

صفحه‌نمایش در نظر گرفته‌شده برای این گوشی‌ها از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز برخوردار خواهد بود. در بخش دیگری از شایعات گفته شده است که پوکو ایکس ۳ پرو باتری ۵۲۰۰ میلی‌آمپر ساعتی دارد و با قیمت کمتر از ۲۹۰ دلار راهی بازار هند می‌شود.

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی