هدایت به بالای صفحه

خارق | اخبار فناوری

تازه ترین خبرهای ایران و جهان در حوزه فناوری

همکاری دوباره بازیگر Evil Dead با سم ریمی در دنباله فیلم دکتر استرنج

  • ۵۶
همکاری دوباره بازیگر Evil Dead با سم ریمی در دنباله فیلم دکتر استرنج

بروس کمپبل که پیش از این با سم ریمی در فیلم‌های Evil Dead همکاری کرده بود، اکنون قرار است حضور افتخاری را در دنباله فیلم Doctor Strange نیز داشته باشد.

مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness (دکتر استرنج در قلمروهای بی‌پایان دیوانگی) همچنان در استودیوی فیلمسازی پاین‌وود در لندن در جریان است که در مقطعی حتی شاهد تعطیلی موقتی تولید این فیلم مورد انتظار از فاز چهارم دنیای سینمایی مارول بودیم، اما انتظار می‌رود که مراحل فیلم‌برداری و تولید دنباله فیلم Doctor Strange در بهار آینده به پایان برسد. حال شاهد حضور افتخاری و کوتاه یک بازیگر شناخته شده و محبوب باشیم.

بروس کمپبل که بیشتر برای بازی در نقش اش ویلیامز در مجموعه فیلم Evil Dead و سریال Ash vs Evil Dead شناخته می‌شود، هم‌اکنون در لندن به سر می‌برد و به‌تازگی توییتی را منتشر کرده که شک طرفداران در مورد حضور احتمالا کوتاه و افتخاری او در فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness را افزایش داده است. البته تصویر منتشر شده حاوی نکته خاصی نیست و تنها نمای غروب شهر لندن قابل مشاهده است، اما او در توییتش به کارگردان، فیلم و بازیگر خاصی اشاره کرده که می‌تواند با مشخصات فیلم Doctor Strange 2 هم‌خوانی داشته باشد. 

دریافت

سم ریمی وظیفه کارگردانی فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness را بر عهده دارد که او درواقع جانشین اسکات دریکسون شده است. ریمی پیش از این با کمپل در سه‌گانه فیلم Evil Dead همکاری کرده بود و همچنین کمپبل در هر سه قسمت فیلم مرد عنکبوتی به کارگردانی سم ریمی نیز حضور داشت که حضور وی در این فیلم‌ها کوتاه و افتخاری بوده و در هر قسمت نیز نقش متفاوتی را بازی کرده بود و همین موضوع باعث شده تا احتمال اینکه کمپبل چنین حضوری را در دنباله فیلم Doctor Strange داشته باشد، قوت بیشتری پیدا کند.

بندیکت کامبربچ، الیزابت اولسن، بندیکت وانگ، چیویتل اجیوفور، ریچل مک‌آدامز در نقش و سوچیل گومز، از جمله بازیگرانی هستند که حضور آن‌ها در فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness تایید و اعلام شده است. علاوه‌براین، دنی الفمن نیز در همکاری دوباره با ریمی وظیفه ساخت موسیقی متن  دنباله فیلم Doctor Strange را بر عهده گرفته است. همچنین کامبربچ برای بازی در نقش دکتر استرنج در فیلم Spider-Man: No Way Home نیز حضور دارد.

فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness برای اکران در تاریخ ۲۵ مارس ۲۰۲۲ (۵ فروردین ۱۴۰۱) برنامه‌ریزی شده است.

 

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی