هدایت به بالای صفحه

خارق | اخبار فناوری

تازه ترین خبرهای ایران و جهان در حوزه فناوری

فاش شدن تصویری مهم از قسمت پایانی سریال WandaVision

  • ۴۳
فاش شدن تصویری مهم از قسمت پایانی سریال WandaVision

به‌تازگی تصویری از یکی از صحنه‌های احتمالا کلیدی و مهم قسمت پایانی سریال WandaVision منتشر شده است. همچنین این قسمت  طولانی‌ترین قسمت این سریال می باشد.

با پخش قسمت هشتم سریال WandaVision در جمعه هفته گذشته، حالا تنها یک قسمت تا پایان این سریال محبوب دنیای سینمایی مارول باقی مانده است و طرفداران منتظر هستند تا ببینند درنهایت چه اتفاقی برای واندا ماکسیموف و دیگر شخصیت‌های سریال رخ خواهد داد. حال تصویری از قسمت پایانی سریال WandaVision فاش شده که یک گردهمایی خانوادگی را در این قسمت نشان می‌دهد. در این صحنه واندا به همراه ویژن که البته رنگ متفاوتی دارد و مشخص نیست چرا تغییر کرده و تامی و بیلی دیده می‌شوند که آماده مبارزه با شخص یا گروهی می‌شوند:

دریافت

اطلاعات بیشتری در دسترس ما نیست، اما این نشان می‌دهد که واندا و ویژن و دو فرزندشان قرار است در یک نبرد خانوادگی در قسمت نهم سریال WandaVision حضور داشته باشند و شاید در این مبارزه مونیکا رمبو نیز درنهایت ملحق شود و باتوجه‌به اتفاقات قسمت هشتم سریال وانداویژن، باید منتظر ایستادگی این خانواده دربرابر آگاتا هارکنس و در ادامه احتمالا SWORD و سلاح مرگبارشان باشیم. علاوه‌براین، طبق اطلاعات فاش شده توسط یک کاربر ردیت مشخص شد که مدت زمان قسمت پایانی سریال WandaVision قرار است ۵۰ دقیقه باشد.

این مدت زمان با احتساب زمان تیتراژ پایانی بوده و بدین ترتیب قسمت پایانی سریال WandaVision قرار است طولانی‌ترین قسمت سریال وانداویژن باشد. الیزابت اولسن، پل بتانی، تیونا پریس، کت دنینگز، رندال پارک، کاترین هان، ایوان پیترز، جاش استمبرگ و جولین پاردی، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال WandaVision حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. جک شافر با سابقه حضور در تیم نویسندگان فیلم Captain Marvel و فیلم Black Widow، به‌عنوان نویسنده فیلمنامه، شورانر و تهیه‌کننده در سریال WandaVision حضور دارد.

همچنین وظیفه کارگردانی هر ۶ قسمت سریال WandaVision بر عهده مت شکمن با سابقه کارگردانی سریال‌هایی چون سریال Game of Thrones، فصل اول سریال Fargo و سریال The Boys، بوده است. قسمت پایانی سریال WandaVision جمعه این هفته از دیزنی پلاس منتشر خواهد شد

 

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی