هدایت به بالای صفحه

خارق | اخبار فناوری

تازه ترین خبرهای ایران و جهان در حوزه فناوری

قسمت جدید jumanji در حال ساخت است

  • ۱۱۲
قسمت جدید jumanji در حال ساخت است

جیک کاسدان، کارگردان دو نسخه قبلی مجموعه جومانجی ساخت قسمت جدیدی از فیلم Jumanji را تایید کرده است.

نسخه اصلی فیلم جومانجی در سال ۱۹۹۵ روی پرده‌های سینما رفت، اما قسمت بعدی آن یعنی فیلم Jumanji: Welcome to the Jungle (جومانجی: به جنگل خوش آمدید) در سال ۲۰۱۷ اکران شد و به موفقیت‌های خوبی دست پیدا کرد. دنباله آن نیز یعنی فیلم Jumanji: The Next Level (جومانجی: مرحله بعد) توانست با فروش ۷۹۷ میلیون دلاری خود در سراسر دنیا، بار دیگر این مجموعه را به موفقیت برساند.

حالا و طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون و علی‌رغم همه‌گیر شدن ویروس کرونا که حالا دیگر تمام دنیا و طبیعتا هالیوود را درگیر خود کرده است، جیک کاسدان، کارگردان دو قسمت قبلی فیلم Jumanji، گفته است که نسخه سوم هم در دست ساخت قرار دارد. در زیر بخش‌هایی از صحبت‌های وی را مطالعه می‌کنید:

ما پیش از همه‌گیر شدن این ویروس صحبت‌های ابتدایی را برای ساخت نسخه سوم این مجموعه با عوامل آن داشتیم و قرار است پس از ختم شدن این بیماری کار خود را از سر بگیریم.

از گفته‌های وی این‌طور به‌نظر می‌رسد که کرونا روند ساخت این فیلم را مانند بسیاری از آثار دیگر کند یا متوقف کرده است. وی همچنین گفته است که امیدوارم و می‌دانم که این نسخه هم از نظر من مانند دو قسمت قبل هیجان‌انگیز خواهد بود. وی تاکید کرده است که هنوز در مراحل ابتدایی کار به‌سر می‌برد و راه طولانی‌ای برای پایان روند ساخت قسمت چهارم مجموعه جومانجی باقی مانده است.

وی پیش‌تر صحبت‌هایی در مورد شخصیت Jurgen the Brutal با بازی روری مک کین (بازیگر سریال Game of Thrones)، ارائه داده بود که در قسمت دوم فیلم در نقش یک شخصیت شرور حضور داشت. پیش‌تر مشخص شده بود که کسی در قالب این شخصیت در حال بازی کردن است و جیک کسدان از علاقه خود برای رونمایی از این شخص در نسخه سوم فیلم سخن گفته بود.

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی