هدایت به بالای صفحه

خارق | اخبار فناوری

تازه ترین خبرهای ایران و جهان در حوزه فناوری

بازی XCOM 2 تا تاریخ ۱۱ اردیبهشت در استیم رایگان شد

  • ۸۰
بازی XCOM 2 تا تاریخ ۱۱ اردیبهشت در استیم رایگان شد

تا تاریخ ۱۱ اردیبهشت فرصت دارید تا بازی استراتژی XCOM 2 را به رایگان از فروشگاه استیم دریافت کنید.

امروز نسخه‌ی اسپین آف جدید سری بازی‌های استراتژی محبوب شرکت 2K Games یعنی بازی XCOM: Chimera Squad منتشر شد و طرفداران پس از چند سال انتظار می‌توانند باری دیگر به جنگ با موجودات فضایی در این بازی جذاب بروند. به همین مناسبت و طبق آخرین اخبار بازی، این شرکت نسخه‌ی قبلی این سری بازی استراتژی یعنی بازی XCOM 2 را به مدت یک‌هفته روی فروشگاه استیم رایگان کرده است. بنابراین تا ۱۱ اردیبهشت فرصت دارید تا این بازی جذاب و سرگرم‌کننده را به رایگان دریافت کنید. 

بازی Xcom 2 در سال ۲۰۱۶ به عنوان دنباله‌ای بر بازی XCOM: Enemy Unknown منتشر شد و توانست تحسین منتقدان و بازیکنان را به همراه داشته باشد و طرفداران زیادی را به خود جذب کند. همان‌طور که اشاره شد، این بازی را می‌توانید تا تاریخ ۱۱ اردیبهشت به رایگان تجربه کنید و پس از آن اگر به بازی علاقه‌مند شدید، شرکت 2K Games تخفیف زیادی را برای بازی در نظر گرفته است و پس از این تاریخ می‌توانید بازی را با قیمت تنها ۱۵ دلار تهیه کنید. همچنین بسته‌‌های الحاقی و گسترش دهنده‌ی این بازی نیز با تخفیف زیاد هم‌اکنون در فروشگاه استیم در دسترس هستند. 

سایت زومجی در بررسی خود از بازی 2 XCOM نمره‌ی بسیار خوب ۹ را برای آن در نظر گرفت و به تحسین گیم‌پلی چالش‌برانگیز و در عین حال لذت‌بخش در کنار گرافیک فنی و هنری خوب و صداگذاری فوق‌العاده‌ی بازی پرداخت. در این بررسی نوشته شده است که: 

XCOM 2 یکی از بهترین بازی‌های استراتژیک چند سال اخیر است که تمام نکات مثبت نسخه Enemy Unknown را حفظ کرده و نقاط ضعف آن را هم رفع کرده است. مهم‌ترین نقطه قوت ایکس‌کام پایندی آن به اصالت بازی است؛ اثری با محتویات کامل که یک گیم‌پلی طولانی و در عین حال لذت‌بخش را ارائه می‌دهد و تجربه آن هم برای طرفداران سبک استراتژیک و هم برای افرادی که علاقه‌ای به این سبک ندارند، به یک میزان لذت‌بخش خواهد بود.

نظر شما در مورد بازی XCOM 2 چیست؟ آیا آن را تجربه کرده‌اید یا به تجربه‌ی نسخه‌ی رایگان آن علاقه دارید؟ نظرات خود را با ما و سایر کاربران در میان بگذارید.

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی