هدایت به بالای صفحه

خارق | اخبار فناوری

تازه ترین خبرهای ایران و جهان در حوزه فناوری

بازی Super Mega Baseball 3 در ماه جاری منتشر خواهد شد

  • ۸۶
بازی Super Mega Baseball 3 در ماه جاری منتشر خواهد شد

براساس اعلام استودیوی متال هد، بازی Super Mega Baseball 3 تا ۲۴ اردیبهشت برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ و پی سی منتشر خواهد شد.

در شرایطی که این فصل از رقابت‌های Major League Baseball در پی شیوع ویروس کرونا تا اطلاع ثانوی تعطیل اعلام شده، تیم توسعه دهندگان متال‌هد سافتور (Metalhead Software) بازی Super Mega Baseball 3 را برای علاقه‌مندان به این رشته ورزشی آماده کرده است.

Metalhead امروز اعلام کرده که قسمت سوم از مجموعه Super Mega Baseball، چند هفته دیگر و در تاریخ ۲۴ اردیبهشت در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت. در ابتدا قرار بود بازی Super Mega Baseball 3 در ماه آوریل یعنی ماه جاری میلادی منتشر شود اما در پی مشکلاتی که به دلیل محدودیت‌های ناشی از شیوع ویروس کرونا در مسیر توسعه آن ایجاد شد، تاریخ انتشار این بازی حدود یک ماه به تعویق افتاد.

 

 

خوشبختانه تیم توسعه دهندگان Super Mega Baseball 3 از این زمان نهایت استفاده را برده و روی برخی از ویژگی‌های مورد درخواست هواداران کار کرده است. براساس توضیحات Metalhead، ابزار انتقال تیم‌ها از نسخه Super Mega Baseball 2 به SMB3 در این قسمت فراهم شده است. ظاهراً این بخش، در قالب یک آپدیت رایگان بعد از انتشار بازی در دسترس قرار خواهد گرفت.

علاوه‌بر این، چند ویژگی جدید در گیم پلی آنلاین بازی نیز اضافه شده که این استودیو تصمیم گرفته تا فعلاً جزئیات آن را منتشر نکند. اطلاعات تکمیلی با نزدیک شدن به زمان عرضه بازی اعلام خواهد شد. بازی Super Mega Baseball 3 برای پلتفرم‌های پی سی، پلی استیشن 4 ، ایکس باکس وان، پی سی و نینتندو سوییچ منتشر می‌شود.

در این فاصله، امکان دسترسی کاربران به یک دموی رایگان از این بازی نیز فراهم شده که می‌توانید قبل از انتشار بازی، نگاهی به آن داشته باشید.

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی