هدایت به بالای صفحه

خارق | اخبار فناوری

تازه ترین خبرهای ایران و جهان در حوزه فناوری

گروه خلافکار و شرکت تازه‌ای از دنیای بازی Cyberpunk 2077 معرفی شدند

  • ۱۰۱
گروه خلافکار و شرکت تازه‌ای از دنیای بازی Cyberpunk 2077 معرفی شدند

سی دی پراجکت رد، سازنده‌ی بازی Cyberpunk 2077 در تازه‌ترین اطلاعات از این بازی، از یک گروه گنگستری به نام «حیوانات» و یک شرکت به نام «کانگ تائو» رونمایی کرد.

استودیوی سازنده‌ی بازی سایبرپانک 2077 یعنی سی دی پراجکت رد (CD Projekt RED) همچنان مشغول معرفی سازمان‌ها و گروه‌های جدیدی است که قرار است در این بازی نقش‌آفرینی آن‌ها را ملاقات کنیم.

در تازه‌ترین اطلاعاتی که درباره‌ی سازمان‌های این بازی منتشر شده، شرکتی به نام کانگ-تائو (Kang-Tao) را می‌شناسیم؛ شرکتی چینی که در زمینه‌ی اسلحه‌های هوشمند و سیستم‌های امنیتی فعالیت می‌کند. به‌خاطر استراتژی‌های به‌خصوص و کارآمدشان و اینکه دولت هم از آن‌ها حمایت می‌کند، آن‌ها مشغول تصاحب صنعت اسلحه‌سازی هستند.

حالا همچنین بیشتر درباره‌ی گروه حیوانات (Animals) در بازی می‌دانیم. گروهی که پیش‌تر هم در تریلرهای بازی آن‌ها را دیده بودیم. حالا اطلاعات بیشتری درباره‌ی رفتارها و اهدافشان داریم و می‌توانیم لوگوی آن‌ها را نیز مشاهده کنیم.

کانگ تائو یک شرکت تازه‌کار چینی است که به‌طور ویژه در زمینه‌ی اسلحه‌های هوشمند و خدمات مربوط‌به سیستم‌های امنیتی فعالیت می‌کند. این شرکت درحال صعود به سمت بالاترین رتبه در صنعت اسلحه‌سازی است و این را مدیون انتخاب‌های مهم و صحیح، استراتژی‌های شجاعانه و پشتیبانی دولتی است.

حیوانات – گروهی گنگستری از مبارزان خیابانی خشن است که از منطقه غربی می‌آیند و به استفاده از تجهیزات سایبری سنتی اعتقادی ندارند. در عوض، آن‌ها از مکمل‌های تستوسترونی بسیار قوی (همانند هورمون‌های رشد) استفاده می‌کنند. آن‌ها در احساسات، حیوانی عمل می‌کنند و به‌طرز خطرناکی به آنچه هستند، مفتخر هستند.

از تازه‌ترین اطلاعاتی که از بازی Cyberpunk 2077 منتشر شده، می‌توان به باندل ایکس‌باکس وان ایکس این بازی و کنترلری با طرح آن اشاره کرد. بازی Cyberpunk 2077 قرار است در تاریخ ۱۷ سپتامبر ۲۰۲۰ (۲۷ شهریور ۱۳۹۹) برای پلتفرم‌های پی سی، ایکس‌ باکس وان و پلی‌ استیشن 4 منتشر شود. همچنین تایید شده که این بازی برای نسل آینده‌ی کنسول‌ها یعنی پلی‌ استیشن 5 و ایکس‌ باکس سری ایکس هم در دسترس قرار خواهد گرفت.

نظر شما درباره‌ی تازه‌ترین اطلاعات از گنگسترها و شرکت‌های دنیای بازی سایبرپانک چیست؟ برای دیدن جزئیات بیشتر درباره‌ی جهان بازی هیجان‌زده هستید؟ دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی