هدایت به بالای صفحه

خارق | اخبار فناوری

تازه ترین خبرهای ایران و جهان در حوزه فناوری

همکاری رایان رینولدز و شاون لوی برای تولید یک فیلم ماجراجویانه

  • ۱۵۷
همکاری رایان رینولدز و شاون لوی برای تولید یک فیلم ماجراجویانه

رایان رینولدز و شاون لوی دوباره برای تولید یک فیلم بی‌نام ماجراجویانه با موضوع سفر در زمان برای شرکت اسکای‌دنس با یکدیگر همکاری خواهند کرد.

رایان رینولدز، بازیگر فیلم‌های Six Underground (شش زیرزمینی) و Deadpool (ددپول) و شاون لوی، کارگردان فیلم‌های Night at the Museum (شب در موزه) و Real Steel (پولاد ناب) باری دیگر برای تولید یک فیلم بی‌نام ماجراجویانه با موضوع سفر در زمان برای شرکت اسکای‌دنس مدیا با یکدیگر همکاری می‌کنند. رینولدز و لوی که مشغول کار روی فیلم Free Guy (مرد آزاد) هستند و در پاییز سال جاری شاهد اکران آن خواهیم بود، به ترتیب وظیفه‌ی نقش‌آفرینی و کارگردانی پروژه‌ی تازه را برعهده دارند. این دو به‌همراه دیوید الیسون، دانا گلدبرگ و دان گرینجر از شرکت اسکای‌دنس و جورج دیوئی از شرکت ماکسیمم افورت به‌عنوان تهیه‌کنندگان فیلم فعالیت می‌کنند. انتظار می‌رود که فیلمبرداری این پروژه در سه ماهه‌ی چهارم سال ۲۰۲۰ در سواحل شرقی آمریکا آغاز شود، اما فعلاً به‌دلیل شیوع گسترده‌ی ویروس کرونا نمی‌توان با اطمینان در این‌باره سخن گفت و باید تا زمان بهبودی کامل شرایط منتظر بمانیم.

 

 

جاناتان تروپر که فیلمنامه‌ی فیلم کمدی-درام This is Where I Leave You (اینجا شما را ترک می‌کنم) را برای شاون لوی به رشته‌ی تحریر درآورد، وظیفه‌ی نگارش فیلمنامه‌ی فیلم تازه را برعهده داشته است. این نسخه از فیلمنامه را می‌توان نسخه‌ی تغییر یافته‌ی فیلمنامه‌ی قبلی پروژه دانست که تی. اس. نولین آن را نوشته بود. شرکت اسکای‌دنس از سال ۲۰۱۲ مشغول کار روی این پروژه است؛ پروژه‌ای که زمانی با نام Our Name Is Adam (نام ما آدام است) شناخته می‌شد و برای زمان کوتاهی تام کروز برای نقش‌آفرینی در آن در نظر گرفته شده بود، اما هرگز به فهرست بازیگران راه نیافت. رایان رینولدز در این فیلم نقش مردی را بازی می‌کند که باید به گذشته سفر کند و از نسخه‌ی ۱۳ سالگی خودش کمک بگیرد. آن‌ها در این مسیر با پدر مرحوم‌شان که حالا هم سن‌وسال رینولدز است، مواجه می‌شوند.

شرکت اسکای‌دنس مشغول تولید فیلم اکشن-مهیج The Old Guard (گارد قدیمی) است که با اقتباس از کمیک بوکی با همین نام برای شبکه‌ی نتفلیکس ساخته می‌شود. این شرکت همچنین فیلم‌های Top Gun: Maverick (تاپ گان: ماوریک)، Snake Eyes (اسنیک آیز) و Without Remorse (بدون پشیمانی) را برای شرکت پارامونت در دست ساخت دارد. سر رایان رینولدز و شاون لوی نیز حسابی به پروژه‌های آتی گرم است. رینولدز اخیراً برای نقش‌آفرینی در یک اقتباس سینمایی از بازی ویدیویی Dragon’s Lair برای شبکه‌ی نتفلیکس انتخاب شد و انیمیشن The Croods 2 (غارنشینان ۲) و فیلم The Hitman’s Bodyguard 2 (محافظ مزدور ۲) نیز از دیگر آثاری است که در آن‌ها به ایفای نقش پرداخته است. شاون لوی نیز برای تولید فصل چهارم سریال Stranger Things (چیزهای عجیب) آماده می‌شود و در آن پروژه به‌همراه شرکت ۲۱ لپس اینترتینمنت به‌عنوان تهیه‌کننده‌ی اجرایی فعالیت می‌کند.

فیلم Free Guy نیز در مرحله‌ی پس-تولید به سر می‌برد و برای اکران در تاریخ ۲۱ آذر ۱۳۹۹ (۱۱ دسامبر ۲۰۲۰) برنامه‌ریزی شده است. این فیلم اکشن-کمدی که رایان رینولدز، تایکا وایتیتی، جودی کومر، جو کری، آتکارش آمبودکار، چنینگ تیتوم، لیل رل هاوری، کامیل کاستک، ریچارد تایلر بلوینس و شان ویلیام مک‌لاکلین را در گروه بازیگرانش دارد، ماجراهای یک باجه‌دار بانک را دنبال می‌کند که متوجه می‌شود یک کاراکتر غیرقابل‌بازی در یک بازی ویدیویی جهان‌باز است. او در ادامه تصمیم می‌گیرد که به قهرمان داستان خودش تبدیل شود و در دنیایی که هیچ محدودیتی ندارد، پیش از پایان زمان مقرر دنیا را به روش خودش نجات دهد. همچنین مت لیبرمن، نویسنده‌ی فیلم The Christmas Chronicles (وقایع‌نامه‌ی کریسمس) و زک پن، نویسنده‌ی فیلم Ready Player One (بازیکن شماره‌ی یک آماده)، فیلمنامه‌ی فیلم «مرد آزاد» را به رشته‌ی تحریر درآوردند و شاون لوی سکان هدایت آن را در دست دارد.

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی