هدایت به بالای صفحه

خارق | اخبار فناوری

تازه ترین خبرهای ایران و جهان در حوزه فناوری

بازی جدیدی از کمیک‌ های تن تن در دست ساخت است

  • ۱۰۷
بازی جدیدی از کمیک‌ های تن تن در دست ساخت است

میکرویدز از همکاری برای ساخت یک بازی جدید بر اساس مجموعه کمیک‌های ماجراهای تن تن برای پی سی و کنسول‌ها خبر داد.

ناشر فرانسوی بازی‌های ویدیویی یعنی میکرویدز (Microids) از همکاری خود با Moulinsart برای تولید یک بازی جدید خبر داده است؛ بازی‌ای که قرار است بر اساس سری کمیک‌های «ماجراهای تن تن» ساخته شود. این بازی در سبک اکشن ادونچر ساخته می‌شود و به گفته‌ی سازنده‌های آن قرار است «مملو از موقعیت‌های خطرناک و تعلیق» باشد. در کنار تن تن و یار وفادارش اسنویی، قرار است سایر شخصیت‌های مهم و نمادین این سری کمیک هم در این بازی حضور داشته باشند. شخصیت‌هایی مثل کاپیتان هادوک، کارآگاه‌های تامپسون و تامپسون و پروفسور کلکولوس.

مدیرعامل میکرویدز یعنی استفانه لانگیرد، در یک پیام مطبوعاتی گفته که این شرکت مدت‌ها بود که قصد کار کردن روی چنین بازی‌ای را داشت.

ما مدت زیادی بود که دوست داشتیم این کار را انجام دهیم. اعضای تیم ما به این خبرنگار مشهور علاقه‌ی زیادی دارند و همه‌ی تلاششان را به کار می‌گیرند که حق این فرنچایز را به شیوه‌ای لایق ادا کنند.

به گفته‌ی کارگردان استودیوی Moulinarts یعنی نیک رادوِل، «هدف هیجان‌انگیز این همکاری این است که یک جامعه‌ی جریان‌اصلی از مخاطبان فراهم شود و یک بازی جذاب و پر از دوستی تولید شود تا همه از آن لذت ببرند.» در حال حاضر صرفا می‌دانیم که بازی جدیدی درباره‌ی سری کمیک‌های تن تن درحال تولید است اما اینکه نام دقیق آن چیست و قرار است چه زمانی عرضه شود، هنوز مشخص نیست.

میکرویدز پیشتر روی بازی‌هایی از سری‌های مشهوری چون Asterix & Obelix، سری کمیک‌های Blacksad و حتی Garfield هم کار کرده است. البته بخش مهمی از شهرت آن‌ها به خاطر ساختن سری بازی ادونچر Syberia است.

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی