هدایت به بالای صفحه

خارق | اخبار فناوری

تازه ترین خبرهای ایران و جهان در حوزه فناوری

اغاز کارگردانی تیم برتون در تلویزیون با سریال جدید نتفلیکس

  • ۲۵
اغاز کارگردانی تیم برتون در تلویزیون با سریال جدید نتفلیکس

سریال جدید Wednesday تیم برتون که قرار است اقتباسی به‌خصوص از داستان خانواده آدامز باشد و روی شخصیت ونزدی تمرکز کند، در هشت قسمت از شبکه آنلاین نتفلیکس پخش می‌شود.

ترسناک، کمدی و همزمان دارای لحظات جدی که به مفاهیمی در زندگی اشاره می‌کنند. این ترکیب در چندین و چند اثر معرکه از تیم برتون، فیلم‌ساز دوست‌داشتنی و خاص دیده شده است. او که حالا ۶۲ سال سن دارد و تا امروز بیش از ۴.۴۴۱ میلیارد دلار فروش سینمایی را برای استودیوها به ارمغان آورده، بالاخره برای نخستین بار مشغول ساخت سریال می‌شود. ما در گذشته هم متوجه شده بودیم که کارگردان فیلم Edward Scissorhands، انیمیشن عروس مرده، فیلم Beetlejuice و فیلم سوئینی تاد می‌خواهد یک اقتباس متفاوت از داستان The Addams Family را ارائه دهد. ولی تازه فهمیدیم که این اقتباس قرار است متمرکز روی شخصیت ونزدی آدامز باشد.

تیم برتون علاوه‌بر کارگردانی هر هشت اپیزود سریال Wednesday، به‌عنوان تهیه‌کننده‌ی اجرایی اثر هم فعالیت می‌کند تا تسلط کامل روی محتوای آن داشته باشد. شبکه‌ی نتفلیکس اثر مورد بحث را یک سریال پرشده از المان‌های فراطبیعی و رازهای عمیق می‌داند. بخش‌هایی از سریال را نیز حضور ونزدی آدامز در آکادمی Nevermore تشکیل می‌دهند. او می‌خواهد قدرت ذهنی عجیب خود را کاملا کنترل کند تا توانایی حمله به موجودی را داشته باشد که کل شهر را تهدید کرده است. هرچند در اعماق وجود، ونزدی هنوز درگیر رخداد تلخی است که ۲۵ سال از وقوع آن می‌گذرد.

با اینکه از چند وقت قبل شایعاتی در اینترنت راجع به تیم بازیگری سریال جدید تیم برتون منتشر شدند، فعلا به هیچ عنوان نمی‌دانیم که تیم برتون چه افرادی را برای نقش‌آفرینی در سریال Wednesday استخدام می‌کند. شبکه نتفلیکس در ماه‌های آتی اطلاعات بیشتری راجع به این سریال فانتزی تاریک و کمدی را در اختیار رسانه‌ها می‌گذارد.

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی