هدایت به بالای صفحه

خارق | اخبار فناوری

تازه ترین خبرهای ایران و جهان در حوزه فناوری

مشخصات دوربین سامسونگ گلکسی A52 اعلام شد

  • ۳۵
مشخصات دوربین سامسونگ گلکسی A52 اعلام شد

سامسونگ گلکسی A52 از دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی در هر دو مدل بهره می‌برد و دوربین اولتراواید ۱۲ مگاپیکسلی دارد.

چند هفته پیش مشخص شد که گلکسی A52 در دو مدل 4G و 5G راهی بازار می‌شود. مدل 5G صفحه‌نمایش با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز دارد و از تراشه اسنپ‌دراگون 750G بهره می‌برد و مدل 4G به صفحه‌نمایش با نرخ نوسازی ۹۰ هرتز مجهز شده است و از تراشه اسنپ‌دراگون 730G استفاده می‌کند.

به گزارش جی‌اس‌ام‌آرنا، امروز حساب کاربری Roland Quandt در توییتر، اطلاعاتی از دوربین‌های هر دو مدل گلکسی A52 منتشر کرد. دوربین اصلی این گوشی‌ها از حسگر ۶۴ مگاپیکسلی بهره می‌برد که از لرزش‌گیر تصویر لیزری برخوردار است. یک دوربین اولتراواید با حسگر ۱۲ مگاپیکسلی روی این گوشی‌ها دیده می‌شود که می‌تواند با زاویه ۱۲۳ درجه عکاسی کند. دو حسگر ۵ مگاپیکسلی برای عکاسی ماکرو و تشخیص عمق هم روی هر دو مدل گلکسی ای ۵۲ دیده می‌شود. در ادامه گفته شده است که صفحه‌نمایش هر دو گوشی می‌توانند تا ۸۰۰ نیت روشنایی تولید کنند.

هر دو مدل گلکسی A52 به صفحه‌نمایش ۶٫۵ اینچی +FHD مجهز شده‌اند که روی آن‌ها دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی قرار گرفته است. طبق شایعات، حسگر اثر انگشت هر دو گوشی زیر صفحه‌نمایش تعبیه شده است و به باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی مجهز هستند. باتری این دو گوشی با شارژر ۲۵ وات شارژ خواهد شد.

مدل‌های گلکسی A52 به اندروید ۱۱ مجهز شده‌اند، از OneUI 3.1 بهره می‌برند، ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی برای آن‌ها در نظر گرفته شده است و از کارت حافظه پشتیبانی می‌کنند.

بر اساس شایعات، مدل 4G با قیمت ۳۴۹ یورو و مدل 5G با قیمت ۴۲۹ یورو راهی بازار خواهند شد.

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی