هدایت به بالای صفحه

خارق | اخبار فناوری

تازه ترین خبرهای ایران و جهان در حوزه فناوری

نسخه های 14.4.1 iOS و 14.4.1 iPadOS منتشر شدند

  • ۴۰
نسخه های 14.4.1 iOS و 14.4.1 iPadOS منتشر شدند

اپل با انتشار 14.4.1 iOS و 14.4.1 iPadOS، مشکلات امنیتی موتور رندرینگ مرورگر سافاری را برطرف می‌کند.

آخرین به‌روزرسانی iOS و iPadOS توسط اپل منتشر شد که یک سری تغییرات و بهبود‌های جزئی به همراه دارند. در نسخه های 14.4.1 iOS و 14.4.1 iPadOS به برطرف شدن برخی باگ‌های وب‌کیت که موتور رندرینگ مرورگر سافاری به‌حساب می‌آید، به چشم میخورد.

به نقل از  جی‌اس‌ام‌آرنا، در این به‌روزرسانی مشکل امنیتی موتور مرورگر سافاری که باعث می‌شد با تماشای یک سری محتوای خطرناک، هکرها به سیستم دسترسی داشته باشند برطرف شده است. بهتر است گوشی و تبلت خود را سریع‌تر به‌روزرسانی کنید؛ چراکه احتمال هک شدن و دزدیده شدن اطلاعات شخصی وجود دارد.

یکی از مشکلات دیگری که با این به‌روزرسانی برطرف می‌شود، خراب ‌شدن حافظه است که به‌ واسطه حفره امنیتی وب‌کیت رخ می‌داد. اکنون این مشکل برطرف شده و هکرها دیگر به این حفره دسترسی نخواهند داشت.

برای دانلود این نسخه از iOS و iPadOS باید به قسمت Settings و بخش General بروید. سپس باید قسمت Software Update را انتخاب کنید. البته این روش بیشتر برای افرادی مناسب است که اعلان عرضه شدن نسخه جدید iOS و iPadOS را دریافت نکرده‌اند.

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی