هدایت به بالای صفحه

خارق | اخبار فناوری

تازه ترین خبرهای ایران و جهان در حوزه فناوری

واکنش بندیکت کامبربچ به آینده سریال شرلوک: هیچ چیزی غیرممکن نیست

  • ۷۵
واکنش بندیکت کامبربچ به آینده سریال شرلوک: هیچ چیزی غیرممکن نیست

بندیکت کامبربچ در صحبت‌های اخیر خود، نظرش پیرامون آینده‌ی سریال شرلوک و ساخته شدن فصل‌های بعدی این سریال را به اشتراک گذاشته است.

احتمالا افراد کم‌تعدادی بودند که در زمان آفرینش تازه‌ترین اقتباس تلوزیونی از رمان‌های شرلوک، آینده‌ی درخشانی را برای آن متصور می‌شدند. این مجموعه بلندپروازانه و بسیار جذاب اما، با بردن ماجراها و شخصیت‌های سری شرلوک به‌دنیای مدرن، درکنار روایت داستان عالی و نفس‌گیر همراه‌با شخصیت‌پردازی بسیار عالی، توانست به یکی از محبوب‌ترین سریال‌های ۱۰ سال اخیر تبدیل شود. اولین فصل از سریال شرلوک در سال ۲۰۱۰ تا آخرین فصل پخش‌شده از آن در سال ۲۰۱۷، تمامی اپیزودهایشان از شبکه‌ی بی‌بی‌سی پخش شدند. بندیکت کامبربچ که در این سریال نقش شرلوک هلمز را به‌بهترین شکل ممکن ایفا کرده بود، در تازه‌ترین گفت‌وگوی خود با رسانه‌ی کولایدر به‌آینده‌ی این سریال محبوب اشاره کرده است.

قسمت پایانی فصل چهارم این سریال با نام «آخرین مشکل» (The Final Problem) در سال ۲۰۱۷ پخش شد و با پایانش، سؤال‌های بسیار زیادی را حول‌ محور آینده‌ی سریال Sherlock مطرح کرد. بندیکت کامبربچ اما در تازه‌ترین صحبت‌های خود به‌مواردی اشاره کرده که برای طرفداران سریال نام‌برده، قطعا جالب و تامل‌برانگیز است. کامبربچ طی صحبت‌های خود با کولایدر، در پاسخ به‌این سؤال که «آیا فصل ۵ شرلوک درکار خواهد بود؟» چنین گفته است:

«من بدترین شخص موجود برای پاسخ به این سؤال هستم! چون من همیشه می‌گویم «هرگز نگو هرگز!»؛ که بدیهی است. از طرفی، به‌دلیل پر بودن برنامه‌ی من و مارتین (بازیگر نقش جان واتسون) و صدالبته دیگر اشخاص کلیدی در تولید سریال، ما هرگز بهترین اشخاص موجود برای پاسخ به این سؤال نیستیم. پس باید بگویم که چه کسی می‌داند؟! شاید یک روز، زمانی‌که سناریوها آماده شده بود، تولید فصل جدید را شروع کردیم. منظور از سناریو، صرفا سناریو برای اپیزودهای یک سریال نیست. شاید این سناریو برای یک اثر بلند (یک فیلم) نوشته شده باشد؟ کسی چه می‌داند. درحال حاضر می‌توانم بگویم که نه؛ این اتفاق (ساخت دنباله‌ی شرلوک) فعلا قرار نیست رخ بدهد.»

البته که صحبت‌های کامبربچ درست و منطقی هستند. چرا که تمامی اعضای کلیدی این سریال همگی به‌ساخت آثار جدید مشغلوند. از خود کامبربچ که مشغول تولید چندین و چند پروژه، (از جمله قسمت بعدی دکتر استرنج) است گرفته تا مارک گتیس و استیون موفات، خالقان سریال، که به‌ترتیب مشغول کار روی قسمت هفت و هشت فیلم‌های مأموریت غیرممکن و تولید یک سریال جدید هستند. انتظار می‌رود که مارتین فریمن نیز درگیر پروژه‌ی بلک پنتر ۲ باشد. فریمن چندی پیش دقیقه به‌چنین قضیه‌ای اشاره کرد و صحبت‌های او درباره‌ی آینده‌ی سریال شرلوک، به‌گفته‌های کامبربچ شباهت‌های زیادی داشتند. به‌هرحال باید صبر کرد و دید که در چه زمانی، بالاخره شاهد تولید دنباله‌ی این مجموعه‌ی شدیدا محبوب خواهیم بود.

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی