هدایت به بالای صفحه

خارق | اخبار فناوری

تازه ترین خبرهای ایران و جهان در حوزه فناوری

نوبیا از گوشی پرچمدار Z20 با دو نمایشگر و پردازنده اسنپدراگون 855+ رونمایی کرد

  • ۳۲۰
نوبیا از گوشی پرچمدار Z20 با دو نمایشگر و پردازنده اسنپدراگون 855+ رونمایی کرد

نوبیا، برند زیرمجموعه شرکت چینی ZTE از گوشی پرچمدار جدید خود، Z20 رونمایی کرد. این گوشی دارای سخت‌افزار به‌روز و آخرین نسخه از تراشه کوالکام می‌باشد، اما ویژگی جالب آن نمایشگر دومی است که درقاب پشتی آن جای گرفته است. در ادامه با هم نگاهی خواهیم انداخت به مشخصات این دستگاه. با ما همراه باشید.

مشخصات گوشی ZTE nubia Z20

صفحه نمایش اصلی گوشی نوبیا Z20 یک پنل 6.42 اینچی AMOLED با رزولوشن FHD+ دارد و حاشیه باریکی در بالا و پایین گوشی جای گرفته است. در پنل جلوی گوشی خبری از دوربین سلفی نیست. به لطف نمایشگر 5.1 اینچی AMOLED دیگری که با رزولوشن HD+ در قاب پشتی گوشی جای گرفته است، شما می‌توانید عکس‌های سلفی را با دوربین اصلی گوشی که دارای سه سنسور است ثبت کنید.  دو نمایشگر گوشی به‌صورت کاملاً مستقل از یکدیگر عمل می‌کنند و برای سوئیچ کردن سریع بین اپ‌ها کاربرد دارند. نمایشگر پشت گوشی هم داری قابلیت صفحه نمایش همیشه روشن است و می‌تواند برای کاربردهای خاصی در بازی شخصی‌سازی شود.

البته این اولین محصول نوبیا با دو نمایشگر نیست. سال گذشته نیز این شرکت nubia X را به همین هدف روانه بازار کرد. هر چند که این موضوع همچنان جالب و منحصر به فرد است. سیستم عامل این دستگاه اندروید 9.0 Pie است که با رابط کاربری نسل 7.0 نوبیا شخصی سازی شده است. این گوشی دارای دو سنسور اثر انگشت است که در دو لبه کناری گوشی جای گرفته‌اند. بنابراین مهم نیست که با چه نمایشگر کار کنید، حسگر اثر انگشت در لبه سمت راست دستگاه قرار خواهد داشت.  البته لبه‌های گوشی حساس به فشار نیز هستند و می‌توانند مشابه آنچه که در پیکسل‌های گوگل و محصولات HTC دیدیم، عملیات خاصی از این طریق انجام دهند.

قلب تپنده نوبیا Z20 چیپست اسنپدراگون 855 پلاس کوالکام است که با 6 یا 8 گیگابایت حافظه رم و 128 یا 256 گیگابایت حافظه نسل جدید UFS 3.0 همراه خواهد شد. ظرفیت باتری این دستگاه 4000 میلی آمپرساعت است و یک شارژر سریع 27 واتی برای شارژ آن در نظر گفته شده است.

دوربین سه‌گانه این گوشی دارای سنسور 48 مگاپیکسلی IMX585 سونی با لرزشگیر اپتیکال است، در حالیکه سنسور دوم 16 مگاپیکسلی با لنز فوق عریض و سنسور سوم 8 مگاپیکسلی با لنز تله‌فوتو و دارای زوم 3X اپتیکال است. این دوربین دارای فلش LED دوگانه می‌باشد و امکان فیلمبرداری تا رزولوشن 8K را نیز دارد.

قیمت و زمان عرضه نوبیا Z20

ZTE nubia Z20 در رنگ‌های مشکی، آبی و نارنجی به بازار عرضه خواهد شد. فروش رسمی این دستگاه از 16 آگوست (25 مرداد) در چین آغاز خواهد شد و از ماه سپتامبر به بازار جهانی راه پیدا خواهد کرد. نسخه 6+128 گیگابایتی این دستگاه 497 دلار قیمت خواهد داشت، در حالیکه نسخه 8+128 گیگابایتی آن 525 دلار است. گران‌ترین نسخه از این گوشی با 8 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی با قیمت 596 دلار به فروش خواهد رسید.

 

 

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی