-
۰۴:۴۶ ب.ظ | جمعه ۱/۸/۹۹
-
۸۴
شیوع گسترده و جهانی ویروس کرونا باعث شده شرکتهای بزرگ برای مقابله با انتشار اطلاعات گمراهکننده، سیاستهای محدودکنندهی جدیدی اتخاذ کنند.
اینستاگرام در آخرین اقدام برای جلوگیری از انتشار اطلاعات گمراهکننده، اعلام کرد محتوای مرتبط با کرونا را از بخش محتوای پیشنهادی به کاربران خود حذف خواهد کرد. این بخش که در آن کاربران عکسها و ویدئوهای محبوب منتشرشدهی کاربران سراسر جهان را براساس علاقهمندیهای خود مشاهده میکنند، از این بهبعد، فقط درصورتی محتواهای مربوط به بیماری کووید ۱۹ را پوشش خواهند داد که مستقیما سازمانهای بهداشتی رسمی بهاشتراک گذاشته باشند.
اینستاگرام این بیانیه را دراختیار خبرگزاری رویتر قرار داده و در آن اعلام کرده است محتوایی که بررسیهای همکاران این شرکت آنها را بهعنوان محتوای معتبر تأیید نکنند، امتیاز کمتری در بخش فید خبری و استوریها کسب خواهند کرد.
گفتنی است توییتر هفتهی گذشته اقدامی مشابه اینستاگرام انجام داد و فیسبوک نیز درحالحاضر فضای اطلاعرسانی رایگانی دراختیار سازمان بهداشت جهانی قرار داده تا بتواند اطلاعات مدنظرش را دراختیار کاربران این شبکهی اجتماعی قرار دهد.

واکنش بندیکت کامبربچ به آینده سریال شرلوک: هیچ چیزی غیرممکن نیست
استودیو جدید سازنده اسپیلنتر سل و Assassin's Creed؛ ساخت بازی برای پلی استیشن سونی
وان پلاس 9 با گارانتی دو ساله روانهی بازار خواهد شد
۳ فروردین ماه ، تاریخ معرفی پوکو اف ۳ و پوکو ایکس ۳ پرو خواهد بود.
سلطه اپل بر بازار پوشیدنیها در سهماهه چهارم ۲۰۲۰
نوکیا 7.2 با حافظه رم ۶ گیگابایتی و اندروید 9 در گیگبنچ دیده شد
آموزش نصب الکسا روی ویندوز 10
تراشه T2 در مک بوک پرو و مک بوک ایر چه وظیفهای دارد
اسنپ چت، عینک Spectacles 3 با قابلیت تصویربرداری سه بعدی معرفی کرد.
