هدایت به بالای صفحه

خارق | اخبار فناوری

تازه ترین خبرهای ایران و جهان در حوزه فناوری

شایعه: ریمستر بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 در دست ساخت است

  • ۶۴
شایعه: ریمستر بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 در دست ساخت است

یکی از یوتیوبرهای بازی‌های ویدیویی ادعا کرده که اکتیویژن در حال ریمستر کردن بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 است.

مدتی است که شایعاتی به گوش می‌رسد از اینکه نسخه ریمستر بخش کمپین Call of Duty: Modern Warfare 2 در دست ساخت است و اخیرا در جریان آپدیت بازی Call of Duty: Modern Warfare و فایل‌های مخفی نسخه کامپیوتر، تصویر هنری آن فاش شده بود. بااین‌حال به‌نظر می‌رسد مدرن وارفیر 2 تنها نسخه‌های نیست که ریمستر آن در دست ساخت است.

طبق جدیدترین اخبار بازی، یکی از یوتیوبرها به نام TheGamingRevolution که تابه‌امروز اخبار مختلفی حول اکتیویژن (Activision) و مجموعه کالاف دیوتی را فاش کرده است، در حساب کاربری توییتر خود نوشته مدتی است که اکتیویژن در حال ریمستر کردن بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 است و برای او سوال است که این شرکت چه زمانی آن را معرفی می‌کند. در اوایل ماه فوریه و گزارش مالی اکتیویژن، آن‌ها اعلام کرده بودند که بازی‌های ریمستر مختلفی را در دست ساخت دارند.

ریمستر مدرن وارفیر 3 و همچنین مدرن وارفیر 2 هنوز به‌صورت رسمی معرفی نشده‌اند و نمی‌دانیم که آیا صحت دارند یا نه. بااین‌تفاسیر باید منتظر بمانیم و ببینیم که اکتیویژن در چه زمانی آن‌ها را معرفی می‌کند.

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی