هدایت به بالای صفحه

خارق | اخبار فناوری

تازه ترین خبرهای ایران و جهان در حوزه فناوری

کمپین کیک استارتر Resident Evil 3: The Board Game به‌زودی برگزار می‌شود

  • ۷۰
کمپین کیک استارتر Resident Evil 3: The Board Game به‌زودی برگزار می‌شود

براساس اعلام رسمی استودیوی Steamforged Games، کمپین کیک استارتر بازی رومیزی Resident Evil 3: The Board Game از ۲۸ آوریل آغاز خواهد شد.

ماه آوریل، با انتشار نسخه بازسازی شده Resident Evil 3 برای پی سی و کنسول‌های بازی، روزهای هیجان انگیزی را برای طرفداران مجموعه Resident Evil رقم زده است. در شرایطی که نمسیس در نسخه ویدیویی بازی Resident Evil 3 به خوبی ثابت کرده که می‌تواند هیولای وحشتناکی باشد، حالا می‌تواند در نسخه اقتباسی و رومیزی بازی کلاسیک Resident Evil حتی ترسناک‌تر از گذشته باشد.

استودیوی توسعه‌دهنده بازی‌های رومیزی Steamforged Games، در توییت جدیدی که ازطریق اکانت رسمی خود منتشر کرده است اعلام می‌کند که کمپین کیک استارتر یکی از پروژه‌های جدید خود با عنوان Resident Evil 3: The Board Game را به‌زودی آغاز خواهد کرد. تیم سازندگان نسخه قبلی بازی‌های رومیزی این مجموعه یعنی Resident Evil 2: The Board Game مجدداً برای توسعه این بازی بازگشته و این کمپین را در تاریخ ۲۸ آوریل ۲۰۲۰ آغاز خواهند کرد.

براساس توضیحات Steamforged، این بازی یک نسخه اقتباس شده از بازی کلاسیک Resident Evil 3 در سال ۱۹۹۹ خواهد بود که یک تا چهار بازیکن را با گیم پلی ترسناک و در سبک بقای خود به چالش می‌کشد. بازیکنان می‌توانند به دو صورت کلی، داستان این بازی را تجربه کنند. یکی از این حالت‌ها، کمپین داستانی حدود نوزده ساعته‌ی بازی است که خطوط داستانی آن حول یک محور واحد اتفاق خواهند افتاد. در حالت دوم، بازیکن می‌تواند بازی‌های کوچکتری را در قالب «سناریوهای مستقل» تجربه کند. کاراکترهای Jill Valentine و Carlos Oliveira درکنار شماری دیگر از شخصیت‌های این بازی در این نسخه قابل بازی خواهند بود. آن‌ها تلاش می‌کنند تا در شرایطی که شهر Raccoon City تحت فشار شیوع ویروس T-virus قرار دارد، از دست نمسیس فرار کنند.

زمان اعلام این خبر، بعد از انتشار بازی مورد انتظار Resident Evil 3 Remake در هفته گذشته، کاملاً مناسب به نظر می‌رسد. البته که استودیوی Steamforged بعد از عملکرد موفقیت آمیز خود با بازی‌هایی مانند Resident Evil 2 به احتمال زیاد یک بازی رومیزی جذاب دیگر را با داستان هیجان انگیز RE3 روانه‌ی بازار خواهد کرد.

کمپین کیک استارتر بازی Resident Evil 3: The Board Game با هدف جمع آوری بودجه مورد نیاز برای ساخت این بازی، از اواخر ماه جاری میلادی آغاز خواهد شد. بنا به اعلام Steamforged، اگر تعداد فالوورهای این کمپین قبل از آغاز رسمی به ۲۵۰۰ نفر برسد، یک مجسمه مینیاتوری زیبا از Jill Valentine نیز به بازی اضافه خواهد شد.

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی