هدایت به بالای صفحه

خارق | اخبار فناوری

تازه ترین خبرهای ایران و جهان در حوزه فناوری

شیائومی ردمی نوت ۹ تی در آمازون آلمان فهرست شد

  • ۱۰۷
شیائومی ردمی نوت ۹ تی در آمازون آلمان فهرست شد

شیائومی قصد دارد در روز ۸ ژانویه (۱۹ دی‌ماه)، ردمی نوت ۹ تی را معرفی کند. این گوشی میان‌رده از فناوری ارتباطی 5G برخوردار است.

 شیائومی هنوز اطلاعات دقیقی درباره‌ی ردمی نوت ۹ تی منتشر نکرده ؛ اما به گزارش AndroidAuthority، آمازون آلمان مشخصات سخت‌افزاری و قیمت این گوشی را فهرست کرده است. با دیدن این مشخصات می‌توانیم بگوییم ردمی نوت ۹ تی دقیقاً همان ردمی نوت ۹ مدل 5G است که در ماه نوامبر سال ۲۰۲۰ در کشور چین عرضه شد.

ردمی نوت ۹ تی به تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۸۰۰ یو مجهز شده است. این گوشی از صفحه‌نمایش ۶٫۵۳ اینچی +FullHD بهره می‌برد که دوربین جلو به‌صورت حفره‌ای روی آن قرار گرفته است. دوربین اصلی ردمی نوت ۹ تی حسگر ۴۸ مگاپیکسلی دارد و باتری گوشی هم ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت است. ردمی نوت ۹ تی با شارژر ۱۸ وات عرضه می‌شود و قرار است در مدل‌هایی با ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی راهی بازار شود که ۴ گیگابایت رم دارند.

آمازون آلمان به این موضوع اشاره کرده است که ردمی نوت ۹ تی با قیمت ۲۲۹٫۹۰ یورو (۲۸۲ دلار) راهی بازار می‌شود. مدل ۱۲۸ گیگابایتی این گوشی با قیمت ۲۶۹٫۹۰ یورو (۳۳۰ دلار) در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

به نظر می‌رسد ردمی نوت ۹ تی یکی از مقرون به‌صرفه‌ترین گوشی‌های میان‌رده 5G در اروپا خواهد بود و می‌تواند با ریلمی ۷ مدل 5G رقابت کند.

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی