هدایت به بالای صفحه

خارق | اخبار فناوری

تازه ترین خبرهای ایران و جهان در حوزه فناوری

اپل احتمالا در حال ساخت پاوربانک مگ ‌سیف برای آیفون است

  • ۵۳
اپل احتمالا در حال ساخت پاوربانک مگ ‌سیف برای آیفون است

کارشناسان میگویند اپل به جز ایرتگ، محصول دیگری در راه دارد که هنوز چیز زیادی از آن نمی‌دانیم. گفته می‌شود اپل در حال ساخت پاوربانک مگ‌سیف برای آیفون است.

به گزارش سایت WCCFTECH، در کد منبع بتای دوم iOS 14.5 به باتری‌پک معرفی‌نشده‌ای اشاره می‌شود که به‌صورت هوشمند می‌تواند باتری آیفون را تا ۹۰ درصد شارژ کند؛ این مسئله شایعه ساخت پاوربانک مگ‌سیف توسط اپل را تقویت می‌کند. اینکه اپل تصمیم گرفته است برای گوشی‌های خود پاوربانک عرضه کند، جالب به نظر می‌رسد و نیاز کاربران به شارژر بی‌سیم مگ‌سیف را هم مرتفع می‌کند.

اطلاعات بیشتری درباره این محصول نداریم و مشخص نیست این پاوربانک با چه سرعتی می‌تواند گوشی را شارژ کند و اینکه آیا بی‌سیم است یا با ‌سیم کار می‌کند. 

براساس برخی شایعات، اپل قصد دارد پورت شارژ را از آیفون ۱۳ حذف کند؛ پس بعید نیست پاوربانک مگ‌سیف به این دلیل معرفی شود. در حال ‌حاضر شایعات به این موضوع اشاره دارند که اپل می‌خواهد در ماه مارس رویدادی برگزار و سه محصول معرفی کند. گفته می‌شود اپل در ماه مارس آیپد پرو با صفحه‌نمایش Mini-LED را در کنار ایرتگ و ایرپاد ۳ معرفی خواهد کرد و شاید در کنار این محصولات شاهد معرفی پاوربانک مگ‌سیف باشیم.

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی