هدایت به بالای صفحه

خارق | اخبار فناوری

تازه ترین خبرهای ایران و جهان در حوزه فناوری

فراری 812GTS استالون تیونینگ منصوری معرفی شد

  • ۴۷
فراری 812GTS استالون تیونینگ منصوری معرفی شد

جدیدترین محصول منصوری نسخه‌ای ارتقایافته از فراری 812 است. نام تجاری این محصول استالون است و صفر تا صد کیلومتر این خودرو ۲/۸ ثانیه است.

منصوری از معدود شرکت‌های تیونینگ دنیا است که خودروهای فراری را در هر دو بخش ظاهری و فنی ارتقا می‌دهد. دفتر اصلی تیم طراحی و مهندسی این برند در باواریا آلمان واقع است؛ اما علاوه‌بر چند نمونه‌ی خاص از مرسدس بنز و ائودی و پورشه، عمده‌ی محصولات مدنظر منصوری در سال‌های اخیر، ساخت بریتانیا و ایتالیا بوده‌اند.

فراری 812 یکی از تولیدات نسبتا جدید و گران‌قیمت مشهورترین سوپراسپرت‌ساز ایتالیا است. این مدل فراری ۳۴۰ هزار دلار قیمت دارد و در نسخه‌ی استاندارد، با پیشرانه‌ی ۱۲ سیلندر ۶/۵ لیتر تنفس‌طبیعی، ۷۹۰ اسب‌بخار قدرت و ۷۱۸ نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند.

نسخه‌ی تقویت‌شده‌ی شرکت منصوری با نام استالون به‌معنی اسب نر (نریان)، ۸۲۰ اسب‌بخار قدرت و ۷۴۰ نیوتن‌متر گشتاور خواهد داشت. رسیدن  این خودرو به سرعت صد کیلومتربرساعت از حالت سکون، تفاوت خاصی با نسخه‌ی استاندارد فراری ندارد و ۲/۸ ثانیه زمان می‌برد.

در نگاه اول، بدنه‌ی فراری 812 استالون ساخت منصوری چندان متفاوت از نمونه‌ی اصلی نیست؛ اما با کمی دقت، می‌توان ادوات فیبرکربن و جزئیات خاص در این سوپراسپرت سفارشی را تشخیص داد. بال عقب، بریدگی‌های هدایت‌کننده هوا در گِل‌گیرها، سپرهای طرفین بدنه و رینگ‌های سیاه، ویژه‌ی این خودرو طراحی شده است.

در فضای داخلی و جزئیات بدنه، ترکیبی از رنگ‌های سیاه و آبی دیده می‌شود. علاوه‌بر صندلی‌ها، حاشیه‌ی کالیپرهای ترمز، چرخ‌ها، سپرها و رکاب‌ها نیز لایه‌ای نازک به رنگ آبی دارند. تقریبا تمام سطح داشبورد از چرم آبی و سفید پوشیده شده و حتی طرح فرمان متفاوت از نمونه‌ی استاندارد ساخت فراری است.

قیمت نهایی فراری 812 GTS استالون مشخص نیست و احتمالا با‌توجه‌به نوع سفارش مشتری، قیمتش متفاوت خواهد بود. سال گذشته، 812 سوپرفست تیونینگ منصوری با قیمت ۴۲۶ هزار یورو (معادل ۵۰۰ هزار دلار) فروخته شد.

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی